زمان خبر:2 دقیقه قبل

شرکت بازی‌سازی و سرمایه‌گذاری ریسک‌پذیر انیموکا برندز(Animoca Brands)خرید خود از Eden Games، ناشر سری بازی های Gear.Club و Test Drive و … را تکمیل کرده است.
Eden Games یک شرکت فرانسوی است که در سال 1998(1377) تأسیس شد. Engine Gaming and Mediaمقدار 96 درصد سهام خود را به Animoca به قیمت 15.3 میلیون دلار در 7 آوریل(18 فروردین 1401) فروخت.
با این خرید، Animoca قصد دارد اکوسیستم REVV Motorsport (REVV) خود را با عناوین بازی های جدید و موجود، همانطور که توسط یات سیو(Yat Siu)، رئیس انیموکا در 12 آوریل(23 فروردین) توییت کرد، تقویت کند.
همچنین امیدوار است بازی‌های مسابقه‌ای جدید مبتنی بر بلاک چین را معرفی کند. Eden Games در صنعت خودروسازی با بخش هایی مثل BMW Bugatti، Porsche و دیگران شراکت دارد که باید به Animoca کمک کند تا مجموعه ای قوی تر از بازی ها را برای علاقه مندان به بازی های مسابقه ای بسازد.

همچنین انیموکا مشغول ساختن اکوسیستم بازی‌های مسابقه‌ای خود بوده و به دنبال پر کردن خلأ ایجاد شده توسط بازی F1 Delta Time است که در 15 مارس(24 اسفند 1400) پس از از دست دادن مجوز خود با نام تجاری مسابقه‌ای فرمول 1، متوقف شد. هنوز اطلاعاتی در مورد عناوین جدیدی که ممکن است در نتیجه خرید جدید در دست توسعه باشند، وجود ندارد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:cointelegraph



منبع