زمان خبر:3 ثانیه قبل

طبق یک کنفرانس تلفنی، Pantera Capital اعلام کرد که قصد دارد صندوق بلاکچین پانترا، اولین صندوق بلاکچین خود را در سه تا چهار هفته آینده با حدود 1.3 میلیارد دلار سرمایه متعهد ببندد.

این مبلغ بیش از دو برابر هدف 600 میلیون دلاری است که شرکت شروع به جمع آوری کمک هزینه در نوامبر (آبان-آذر 1400) گذشته کرده است. پانترا ماه گذشته گفت که تعهدات در آن زمان از یک میلیارد دلار فراتر رفته بود. این صندوق طی یک دوره رکورددار برای محصولات سرمایه گذاری کریپتو راه اندازی شد، از جمله صندوق 2.5 میلیارد دلاری از Paradigm که در نوامبر نیز آغاز شده است.

پانترا همچنین نقشه راه کوتاه مدت خود را که شامل برنامه هایی برای دومین صندوق بلاکچین در سال 2023 می باشد، ترسیم کرد. فرانکلین بی (Franklin Bi)، مدیر توسعه پورتفوی در پانترا، گفت که روند کاری اساساً همان اهداف اولیه صندوق خواهد بود. معاملات جدید در مراحل اولیه، توکن های خصوصی و سرمایه گذاری ریسک پذیر می باشد.

فرانکلین بی، در مورد برنامه‌های شرکت فراتر از صندوق بلاکچین دوم گفت: “مثلاً در سال 2024 (1403)، با یک صندوق بزرگتر و متنوع تر و احتمالاً با رشدی طولانی در دوره سرمایه‌گذاری، باز خواهیم گشت. بر اساس نامه مشتری، فراخوان سرمایه گذار مربوط به صندوق جدید Pantera Select بود که هفته گذشته با تعهد 200 میلیون دلاری برای سرمایه گذاری در “شرکت های بالغ تر و مولد درآمد” اعلام شده است.

صندوق سلکت پنجمین صندوق پانترا بود که به صندوق بیت کوین، صندوق توکن مرحله اولیه، صندوق توکن نقدینگی و صندوق بلاکچین پیوست. پانترا گفت، سلکت “کوچکتر، هدفمندتر و در نتیجه متمرکزتر از یک صندوق رشد معمولی است.” آخرین مهلت شرکای محدود برای ورود به صندوق منتخب، اول ماه می (11 اردیبهشت) است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع