زمان خبر:51 دقیقه قبل

اندی جسی (Andy Jassy)، مدیر عامل آمازون، طی مصاحبه اخیر خود با اندرو راس سورکین (Andrew Ross Sorkin) از CNBC، پیش بینی کرد که ارزهای دیجیتال در آینده بزرگتر خواهند شد.

جسی خاطرنشان کرد که توکن‌های غیرمثلی «واقعاً حرکت خود را شروع کرده‌اند».

با این حال، رئیس آمازون می‌گوید که فعلاً NFT یا بیت‌کوین ندارد. او انتظار دارد که آنها به رشد “بسیار قابل توجهی” ادامه دهند. جسی همچنین گفت که آمازون احتمالاً می تواند NFT ها را در آینده بفروشد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، تیم کوک (Tim Cook)، مدیر عامل اپل فاش کرد که او شخصاً ارزهای دیجیتال دارد، اما او همچنین گفت که شرکت اپل هیچ برنامه فوری برای بررسی دارایی های دیجیتالی ندارد.

همچنین به گفته جسی، آمازون احتمالاً به افزودن ارزهای دیجیتال به عنوان مکانیزم پرداخت در تجارت خرده فروشی خود نزدیک نیست.

ژوئیه گذشته (تیر ۱۴۰۰)، روزنامه بریتانیایی City A.M به نقل از یک منبع ناشناس گزارش داد که آمازون برنامه هایی برای شروع پذیرش بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۱ دارد. این واقعیت که این غول تجارت الکترونیک پیش از آن یک پیشنهاد شغلی مرتبط با ارزهای دیجیتال منتشر کرده بود، این شایعات را محتمل‌تر کرد. 

پس از آن که جف بزوس (Jeff Bezos) تصمیم به کناره گیری از سمت مدیر اجرایی آمازون گرفت، جسی به طور رسمی در ژوئیه گذشته (تیر ۱۴۰۰) سکان هدایت آمازون را به دست گرفت.

جسی قبل از اینکه جایگزین بزوس به عنوان مدیرعامل شرکت شود، بخش خدمات ابری آمازون را رهبری می کرد.

آمازون دومین شرکت آمریکایی شد که در سال ۲۰۱۸ به ارزش بازار ۱ تریلیون دلار رسید. ارزش آن در حال حاضر ۱/۵ تریلیون دلار است که آن را به پنجمین شرکت بزرگ جهان تبدیل می کند (پس از اپل، آرامکو عربستان، مایکروسافت و آلفابت).

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع