زمان خبر:11 دقیقه قبل

وال استریت ژورنال گزارش می دهد که مایکل بار (Michael Barr)، مشاور سابق شرکت بلاک چین Ripple Labs، توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به عنوان رگولاتور بانک بزرگ فدرال رزرو معرفی خواهد شد.

سارا بلوم راسکین (Sarah Bloom Raskin) که انتخاب اول بایدن بود، در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) پس از اینکه سناتور جو مانچین (Joe Manchin)، دموکرات حزب محافظه‌کار از ویرجینیای غربی گفت که به دلیل مواضع مترقی او در مورد تغییرات اقلیمی به تایید وی رای نخواهد داد، نامزدی خود را پس گرفت. دموکرات ها تنها اکثریت محدودی در سنا دارند، به همین دلیل است که گرفتن رای از مانچین بسیار مهم است.

سناتورهای پیشرو دموکرات – به ویژه الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از ماساچوست – احتمالاً با نقش بار در Ripple Labs به دلیل موضع ضد ارزهای دیجیتال او مخالفت خواهند کرد. باید دید که آیا او با نامزد جدید بایدن موافق خواهد بود یا خیر.

بار، که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، به عنوان دستیار وزیر خزانه داری ایالات متحده برای مؤسسات مالی خدمت می کرد، در سال ۲۰۱۵ به عنوان مشاور ریپل معرفی شد. دقیق مشخص نیست که او چه زمانی تصمیم به قطع روابط خود با این شرکت گرفت. بار از سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس دانشکده سیاست عمومی دانشگاه فورد میشیگان خدمت کرده است.

ریپل هنوز در میانه نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قرار دارد که در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) آغاز شد. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل شرکت ریپل اخیراً گفت که همه چیز برای آنها “بسیار خوب” پیش می رود و پیش بینی کرد که نتیجه برای متهمان مساعد خواهد بود. 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع