زمان خبر:3 دقیقه قبل

رمزارز لایت کوین (LTC) درحال حاضر با سود های قابل توجهی معامله می شود و بر اساس ساختار فعلی تکنیکال آن ، امکان آغاز یک روند صعودی وجود دارد. قیمت این آلت کوین از یک سطح حمایتی مهم جهش یافت که حاکی از احتمال بالای آغاز یک روند صعودی کوتاه مدت در روزهای آینده است. از این رو ، انتظار میرود سود های لایت کوین افزایش یابد.


پس از رسیدن قیمت به سقف های اخیر، لایت کوین به سطح حمایت چند هفته ای عقب نشینی کرد. از آن زمان به بعد، قیمت LTC در پنج روز گذشته روبه رشد بوده است.

در نمودار روزانه، اگر خریداران LTC بتوانند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 50 روزه در 116.55 دلار برسانند، احتمال ادامه روند صعودی تقویت می شود. در این صورت ، گاوها سقف قیمتی 6 آوریل (17 فروردین) در 123.24 دلار مورد هدف قرار خواهند داد.

بسته شدن کندلی روزانه در بالای سقف های قیمتی مذکور ، لایت کوین را در مسیر رشد به سمت خط مقاومت افقی در 130.0 دلار قرار خواهد داد.

از سوی دیگر ، حرکت لایت کوین به زیر کف قیمتی روزانه ، دورنگار گاوی را باطل می کند. در چنین شرایطی ، قیمت این دارایی دیجیتال می تواند مستقیماً به سطح روانی 100.0 دلار کاهش یابد. بسته شدن کندلی روزانه زیر سطح مذکور یک بار دیگر منجر به افزایش فشار فروش برای LTC می شود.

در لحظه انتشار این مطلب ، جفت ارز LTC/USD با قیمت 112.68 دلار معامله می شود.

شاخص های تکنیکال:

اندیکاتور استوکاستیک اسیلاتور (Stochastic oscillators): این شاخص به بالای ناحیه اشباع فروش رشد می کند که جهتی مثبت دارد.

اندیکاتور MACD درحال حرکت به سمت بالای خط میانی خود است که دورنگار گاوی را حمایت می کند.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:coingape



منبع