زمان خبر:36 ثانیه قبل

اقتصاددان و تاجر مشهور، محمد عبدالله العریان (Mohamed A. El-Erian)، که همچنین به عنوان مشاور اقتصادی در Allianz نیز فعالیت می کند، امروز در نمایشگاه CNBC Squawk Box، دلیلی را ذکر کرد که بر اساس آن احتمالاً قیمت رمزارزها بالاتر از سطح فعلی خواهد رفت.

 

 

اگر فدرال رزرو هدف تورم خود را تغییر دهد

این اقتصاددان معتقد است که فدرال رزرو ممکن است تحت فشار قرار گیرد تا هدف تورم را از هدف تعیین شده ی 2 الی 3 درصد تغییر دهد، زیرا آن ها احتمالاً متوجه می شوند که دستیابی به هدف اولیه 2 درصد غیرممکن است و عدم تحقق آن اعتبار آن ها را تضعیف می کند.

در این صورت، العریان معتقد است که ارزش رمزارزها و طلا می تواند بالاتر رود. و از آنجایی که وقتی در CNBC درباره رمزارزها صحبت می کنند، هدف بحث آن ها بیشتر در مورد بیت کوین می باشد و کمتر توجه ها به سمت اتریوم می رود. و همچنین موسسات مالی همیشه بیت کوین را محافظ تورم می دانند، در این مورد نیز احتمالاً صحبت های وی در مورد بیت کوین بوده است.

نویسنده کتاب پرفروش “پدر پولدار، پدر فقیر”، رابرت کیوساکی، که سرمایه‌گذار طولانی مدت در املاک بوده، اخیراً به بیت‌کوین، نقره و طلا روی آورده است. چرا که اوایل امروز توئیت کرد که بیت کوین همراه با طلا و نقره، با توجه به شرایط اقتصادی فعلی خریدهای خوبی هستند.

او معتقد است که اوراق قرضه پر ریسک ترین سرمایه گذاری در حال حاضر است.

پیتر شیف: بیت کوین به تبعیت از سهام پایین آمد

پیتر شیف، منتقد قدیمی بیت‌کوین و رئیس SchiffGold، همچنان در توئیتر به دنبال ضربه زدن به بیت کوین است. او توئیت کرد که بیت کوین در آخر هفته بالاتر از این سطح مانده بود. با این حال، هنگامی که معاملات سهام و طلا در روز دوشنبه از سر گرفته شد، بیت کوین به دنبال سهام های فناوری به پایین ترین سطح اخیر خود، یعنی 38500 دلار سقوط کرد.

طلا در حال حاضر با 15 دلار افزایش با 1990 دلار معامله می شود. شیف افزود که با سقوط بازار سهام و رزمارزها، بیت کوین “همبستگی معکوس خود را با طلا حفظ کرده است.”

 

Screenshot 2022 04 18 at 19 01 36 Crypto Will Go Higher Should Fed Raise Inflation Target Top Economist 300x175 - اگر فدرال رزرو هدف تورم را افزایش دهد، ارزش رمزارزها بالاتر خواهد رفت

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: U.today



منبع