زمان خبر:1 دقیقه قبل

معمایی به اندازه یک نهنگ در حال شکل گیری است، زیرا بیش از نیم میلیارد دلار بیت کوین در کمتر از یک روز در میان کیف پول های رمزارزی متعددی منتقل شده است.

ربات ردیابی WhaleAlert گزارش می دهد که دقیقاً 14712 بیت کوین 11 بار بین 12 کیف پول مختلف در یک بازه زمانی 17 ساعته جابجا شده است. تنها متغییری که در این جابجایی ها وجود داشته، ارزش دلاری بیت کوین ها می باشد. زیرا بازار امروز دچار نوسان بوده است.

ارزش بیت کوین در اولین ارسال 616.18 میلیون دلار بود که در تراکنش ماقبل آخر تقریباً 4 درصد کاهش یافته و به 591.87 میلیون دلار رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در روز گذشته 2.6 درصد کاهش یافته و با قیمت 39731 دلار معامله می شود.

شرکت تجزیه و تحلیل Glassnode در توئیتی می گوید که روند نزولی کلی در کریپتو که به اواخر سال 2021 (آذر-دی1400) باز می گردد، چشم انداز سرمایه گذاران بیت کوین را تغییر می دهد. این بازار نزولی دامیننس یا چیرگی بیت کوین بر بازار را بازسازی کرده است و بیت کوین از سلطه معامله گران کوتاه مدت خارج شده و به سمت سرمایه گذاران بلندمدت می رود.

Glassnode در خبرنامه هفتگی خود می افزاید:

“آنچه در پنج ماه گذشته دیده ایم اصلاح 50 درصدی است که به نظر می‌رسد ساختار مالکیت بیت‌کوین را به‌طور قابل توجهی تغییر داده است. بسیاری از دارندگان بلند مدت با تعداد سکه‌های بالاتر از 50 هزار دلار کاملاً بی توجه به بازار به نظر می‌رسند، در حالی که دیگر سرمایه گذاران با نرخ تاریخی قابل توجهی از زمین بازی خارج شده اند.

این شرکت همچنین تجزیه و تحلیل ویدیویی عمیقی از وضعیت ارائه می‌کند و اذعان می‌کند که “به نظر می‌رسد حتی دارندگان بلندمدت در این بازار نزولی تسلیم شده‌اند.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: dailyhodl



منبع