زمان خبر:4 ثانیه قبل

پروتکل لایه یک Flare رسما همکاری خود را با بنیاد Algorand اعلام کرد. هدف شبکه Flare ایجاد پلی برای الگورند است که قابلیت همکاری مطمئن بین ALGO و BTC را تضمین می کند. همچنین شامل توکن های قرارداد غیرهوشمند مانند DOGE، LTC، XRP و XLM نیز می شود.

پروتکل لایه یک Flare نوید فناوری است که همه چیز را با ارائه قابلیت همکاری متقابل زنجیره ای را با ایجاد امنیت چند زنجیره ای به هم متصل می کند. در نتیجه، این شبکه موفق به دریافت جایزه سوپا گرانت بنیاد الگورند Bridges شده است. از این طریق، Flare قادر خواهد بود یک پل بیت کوین را توسعه دهد که به رشد اکوسیستم الگورند کمک می کند.

شان روآن، CTO و یکی از بنیانگذاران Flare می گوید:

“ما برای تیم الگورند احترام زیادی قائل هستیم و از ایجاد یک پل امن و قابل اعتماد برای اکوسیستم الگورند هیجان زده هستیم. واقعیت ساده این است که رویکردهای موجود برای پل زدن بارها و بارها رضایت بخش نبوده است. رویکرد جدید Flare روشی کاملاً متفاوت است که از پایه به جای مبتنی بر فناوری پل سازی موجود ساخته شده است و پیشرفتی در قابلیت همکاری ایمن و غیرمتمرکز بین هر زنجیره را ایجاد می‌کند.”

از نظر فناوری، پل Flare با استفاده از Flare Time Series Oracle (FTSO) و State Connector ساخته خواهد شد. FTSO داده‌های قیمت غیرمتمرکز را به سرعت تا شبکه Flare به روزرسانی می کند. در همین حال، کانکتور State این امکان را فراهم می‌کند که وضعیت هر سیستم باز چه روی زنجیره و چه خارج از زنجیره، به طور مطمئن برای قراردادهای هوشمند در Flare ثابت شود.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: Coinquora



منبع