زمان خبر:1 دقیقه قبل

کمپانی آمازون (NASDAQ:AMZN)، از روز دوشنبه مرخصی با حقوق را برای کارگران آمریکایی که آزمایش کووید19 آن ها مثبت بوده است، قطع خواهد کرد.

این شرکت در اطلاعیه ای که روز شنبه به کارگران ارسال شد، گفته است: همه کارکنان آمازون مستقر در ایالات متحده که آزمایش کووید19 آن ها مثبت می باشد، فقط تا پنج روز مرخصی موجه و بدون حقوق دریافت خواهند کرد. یک سخنگو از آمازون به CNBC گفت که کارگران همچنان می توانند در صورت نیاز از مرخصی کامل بیماری خود استفاده کنند.

در اطلاعیه روز شنبه، آمازون اضافه کرد که کارگرانی که منتظر نتایج آزمایش کووید خود هستند، دیگر دلیلی برای مرخصی ندارند، زیرا آزمایش‌ های سریع اکنون به طور گسترده در دسترس می باشد.

این غول تجارت الکترونیک به آرامی سیاست های کووید خود را پشت سر گذاشته است. زیرا واکسن ها به طور گسترده در دسترس هستند و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها دستورالعمل های خود را تغییر داده اند. این شرکت در ابتدا برای کارمندانی که مبتلا به کووید۱۹ تشخیص داده شده یا در قرنطینه قرار می‌گیرند تا دو هفته مرخصی با حقوق ارائه کرده است. از ژانویه (دی 1400)، شرکت زمان مرخصی با حقوق را به یک هفته یا تا 40 ساعت کاهش داده بود.

به عنوان بخشی از این عقب نشینی، آمازون ارسال اعلان های موارد مثبت کووید در سراسر سایت را در تاسیسات خود متوقف خواهد کرد، مگر اینکه طبق قانون الزامی شود. این شرکت همچنین به تشویق انجام واکسیناسیون پایان خواهد داد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: cnbc.com



منبع