زمان خبر:57 دقیقه قبل

بایننس NFT، بازار توکن‌ های غیرقابل تعویض صرافی پیشرو در جهان، روز جمعه از راه‌ اندازی مجموعه NFT باشگاه شاختار دونتسک، یکی از برترین باشگاه‌ های حرفه‌ ای فوتبال اوکراین خبر داد. هفته آینده، شاختار 9 پیراهن امضا شده از طرح “فوتبال برای صلح” خود را درقالب NFT به حراج خواهد گذاشت.

هدف اصلی این ابتکار حمایت از کودکان اوکراینی آسیب دیده از خصومت های نظامی در کشورشان از طریق سازماندهی بازی های دوستانه و اهدای درآمد حاصل از بلیت های مسابقات است. بایننس در یک پست وبلاگی توضیح داد که حراج از 7 می (17 اردیبهشت) آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

این پلتفرم معاملاتی افزود: “بالاترین پیشنهادها هر کدام یک پیراهن منحصر بفرد باشگاه شاختار دونتسک با نشان “فوتبال برای صلح” روی آن دریافت خواهند کرد.” تمام بازیکنان و مربیان شاختار از جمله ستاره های اوکراینی تاراس استپاننکو، میخائیل مودریک و آندری پیاتوف این پیراهن ها را امضا خواهند کرد.

علاوه بر این، 10000 جعبه رمز و راز NFT با قیمت 10 دلار برای فروش گذاشته خواهد شد. آن ها همچنین از شنبه در بازار NFT بایننس در دسترس خواهند بود. عواید حاصل از حراج و فروش Mystery Boxes به صندوق اجتماعی شاختار و صندوق امداد خیریه بایننس اهدا خواهد شد. این پول برای کمک به اوکراینی هایی که نیاز به کمک های بشردوستانه دارند، هزینه می شود.

ما متعهدیم که به جامعه اوکراین کمک کنیم تا از این بحران رهایی یابد. سرگئی پالکین، مدیر عامل باشگاه شاختار دونتسک اظهار داشت: “بلاکچین با توجه به شفافیت و مسئولیت پذیری که ارائه می دهد، برای این امر ایده آل است.” هلن های، رئیس Binance NFT، اضافه کرد: “در طول بحران جاری در اوکراین، دارایی های دیجیتال از جمله NFT ها نقش مهمی در ارائه کمک های سریع، کارآمد و ساده به افراد نیازمند ایفا کرده اند.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع