زمان خبر:14 ثانیه قبل

پلتفرم بازی برای کسب درآمد و وب3 یونیکس گیمینگ (UniX Gaming)، رسماً لیست شدن خود را در یکی از 20 صرافی برتر در حوزه رمزارزها، MEXC اعلام کرد. این دومین بار است که یونیکس در یک صرافی متمرکز لیست می شود.

طبق اطلاعات جمع آوری شده توسط CoinQuora، این شبکه قصد دارد امسال در صرافی های بیشتری لیست شود. علاوه بر این، این نقطه عطف با اعلام رویداد دور نهایی لانچ پد آن ها جذاب تر نیز می شود.

میرکو باسیل دولگر (Mirko Basil Doelger)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل یونیکس گیمینگ گفت:

“این فهرست شدن، دومین لیست صرافی متمرکزی است که امسال داشتیم و ما بسیار هیجان زده هستیم که در چند ماه آینده اخبار بیشتری را اعلام کنیم. با همکاری DAO Maker و SL2 Capital که به تازگی معرفی شده است، تا کنون سال خوبی برای ما بوده است. ما از حمایت جامعه خود تا کنون بسیار سپاسگزاریم و مشتاقیم که به زودی موارد بیشتری را به اشتراک بگذاریم.”

همه دارندگان توکن و سرمایه گذاران می توانند توکن یونیکس خود را در کیف پول MEXC واریز کنند. معاملات در 2 می 2022 (12 اردیبهشت) در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز خواهد شد. از این رو، MEXC کاربران را قادر می سازد تا دارایی های یونیکس را با نقدینگی بالایی، واریز، برداشت و معامله کنند.

از نظر وضعیت بازار، صرافی MEXC با بیش از 1400 رمزارز و تقریبا 2000 جفت یکی از صرافی های برتر در این حوزه است. علاوه بر این، حجم 24 ساعته آن بیش از 1.8 میلیارد دلار است و از بازدید وبسایت آن نزدیک به 6 میلیون بار می باشد. با عملکردهایی که این صرافی ثبت کرده ثابت می کند که این پلتفرم مورد حمایت و اعتماد اکثر سرمایه گذاران در صنعت رمزارزها است.

از سوی دیگر، این همکاری MEXC و UniX Gaming هر دو جامعه خود را قادر می سازد از یکدیگر بهره مند شوند. بطوریکه هر دو طرف قادر می باشند تا فناوری و شبکه خود را در معرض دید میلیون‌ ها نفر در حوزه رمزارزها قرار دهند. بنابراین، افزایش پذیرش و ارزش بلندمدت بلاکچین هر دو شبکه دور از انتظار نیست.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coinquora



منبع