زمان خبر:1 ساعت قبل

شرکت GD1 برای تقویت استارت‌ آپ‌ های نیوزلندی و سرمایه‌ گذاران محلی، یک صندوق سرمایه‌گذاری ریسک پذیر 5 میلیون دلاری Web3 و رمزارزی را راه‌ اندازی کرده است. این صندوق که با نام GD1 Crypto Fund 1 شناخته می شود، توسط نواز احمد (Nawaz Ahmed)، متخصص رمزارزها و Web3 به عنوان یک شریک اصلی، رهبری خواهد شد. ویگنش کومار، یکی از مدیران GD1، در بیانیه ای مطبوعاتی با اشاره به آنچه که انتظار می رود این صندوق به ارمغان بیاورد، گفت:

“یکی از اهداف ما در GD1 همواره تنوع بخشیدن به حوزه های متمرکز و جدید و گسترش مستمر پایگاه دانش خود با استفاده از افراد دارای تجربیات متنوع و خاص بوده است. بنابراین ما از پیوستن نواز به تیم GD1 برای کمک به رهبری استراتژی web3 و رمزارزهای ما بسیار هیجان زده هستیم.”

طبق این بیانیه، اولین زمان بسته شدن صندوق برای ماه ژوئن (خرداد) تعیین شده است و انتظار می رود با تعهد زودهنگام شرکای محدود بین المللی، خیلی زود به حد مجاز برسد. در همین حال، این بیانیه تصریح کرد که صندوق رمزارزی GD1 1 از GD1 Fund 3 جدا است.

فرصت از دست رفته

احمد به نوبه خود در مورد اینکه چگونه به نظر می رسد استارت آپ های محلی فقط از منابع خارج از کشور به دنبال تأمین مالی هستند، صحبت کرد. او گفت:

“در گذشته، بهترین شرکت‌های نیوزیلند در این فضا به راحتی قادر به جمع‌ آوری سرمایه در سطح جهانی بودند و نیازی به اتکا به سرمایه‌گذاری محلی نداشتند. این یک فرصت از دست رفته برای وجوه مبتنی بر NZ است و ما دوست داریم اولین کسی باشیم که آن را بررسی کنیم.”

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: bitcoin.news



منبع