زمان خبر:4 ثانیه قبل

بر اساس پرونده‌ های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در روز جمعه، شرکت بازی‌ های بلاکچینی Irreverent Labs در دور سرمایه‌ گذاری که اخیراً تکمیل شده، 40 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است.

این استودیوی بازی‌ های رمزارزی که توسط راهول سود (Rahul Sood)، کهنه‌کار esports اداره می‌شود، قبلاً سرمایه‌ گذاری‌ هایی را از Andreessen Horowitz و صندوق سرمایه‌گذاری Chainsmokers جذب کرده است. اولین عنوان آن، بازی برای کسب درآمد، “MechaFightClub” است که شاهد نبرد مالکان توکن NFT برای کسب افتخار و سود از طریق جوجه‌ های روباتیک است.

سود در اپیزود 16 مارس (25 اسفند) پادکست «Around the Coin» گفت: “در واقع یک بازی مبارزه‌ ای است که در بر مبنای آینده ساخته می‌شود و در آن هر شخصیت بازی یک شخصیت با هوش مصنوعی است که روی بلاکچین به عنوان یک NFT زندگی می‌کند.”

دور اصلی بودجه زمانی انجام می شود که MechaFightClub آماده می شود تا جوجه های ربات فرازمینی خود را به صورت فروش عمومی در دسترس قرار دهد.

مکانیزم “پرورش” پروژه منعکس کننده عنوان محبوب بازی برای کسب درآمد Axie Infinity است، جایی که NFT های جدید را می توان از تخم های قدیمی ایجاد کرد. در افسانه های MechaFightClub، تخم ها از یک گونه بیگانه در آینده ای نه چندان دور می آیند. آن‌ها می‌توانند در حین پیروزی سطح خود را بالا ببرند و پاداش‌های رمزارزی را دریافت کنند.

سود در طول پادکست گفت: “هدف ما ایجاد یک وابستگی عاطفی بین شخصیت ها و پرندگان آن ها است، به نوعی مانند یک تاماگوچی.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: Coindesk



منبع