زمان خبر:7 دقیقه قبل

صندوق پوشش ریسک Marshall Wace شروع به جذب استعدادهای جدید برای تیم دارایی‌های دیجیتال خود کرده است، زیرا در حال آماده شدن برای پیشروی در حوزه سرمایه‌گذاری بلاک چینی است.

بلومبرگ ابتدا به نقل از افراد مطلع گزارش داد که این شرکت مستقر در لندن که حدود 60 میلیارد دلار را مدیریت می کند، ویلیام بنتار(William Benattar) را برای صندوق سرمایه گذاری crossover خود استخدام کرد.

بنتار قبلاً برای نیک کندی(Nick Candy) در Candy Capital کار می کرد، جایی که او سرمایه گذاری های فناوری را بر عهده داشت. بر اساس بیوگرافی لینکدین، او در نقش جدید خود بر روی امور مالی دیجیتال و سرمایه گذاری های بازار خصوصی، از جمله صندوق ها تمرکز خواهد کرد.

طرح‌ها برای واحد دارایی دیجیتال Marshall Wace از اواسط سال گذشته ادامه داشت، زمانی که گزارش شد که این شرکت علاقه‌مند به سرمایه گذاری در شرکت‌های رمزنگاری در مراحل پایانی توسعه آنها است.

به طور خاص، مارشال ویس گفت که سرمایه گذاری در بخش هایی از جمله استیبل کوین ها، سیستم های پرداخت برای ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین را هدف قرار خواهد داد.

مارشال ویس در حال حاضر یک سرمایه گذار در Circle، شرکت پشتیبان استیبل کوین USDC است.این صندوق پوشش ریسک در دور جمع آوری سرمایه 440 میلیون دلاری Circle که در ماه مه گذشته(اردیبهشت1400) انجام شد، شرکت کرد.

بلاک برای دریافت اظهارنظر مارشال ویس و بنتار با آنها تماس گرفت، اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:theblockcrypto



منبع