.
پروژه cryptocurencynetwork یا CCN با ادعای ایجاد یک شبکه تخصصی ارز‌های دیجیتال آغاز به کار کرده است. این پروژه از نظر فنی دچار ایرادات اساسی بوده و از شفافیت کافی برخوردار نیست؛ به‌علاوه تا امروز هیچ عملکرد مثبتی از نظر فنی نداشته و صرفا با تبلیغات و بازاریابی گسترده سعی در جذب بیشتر مخاطبان دارد. در ادامه به برخی از ایرادت این پروژه خواهیم پرداخت.
.
این مجموعه تا به امروز هیچ نتیجه ملموسی از پروژه خود ارائه نکرده و درحال حاضر صرفا یک توکن به همراه وایت‌پیپری از اهداف است که هیچ‌کدام از آن‌ها نیز تا به‌حال عملی نشده است؛ به همین دلیل تبلیغات گسترده این پروژه در شبکه‌های اجتماعی و سو استفاده از هوادار‌ان خواننده‌های فارسی زبان نظیر‌ امیر تتلو، بیشتر به سایت‌های شرط‌بندی و پروژه‌های پانزی شباهت دارد تا پروژه‌ای با بار فنی قابل ارائه. سایت اصلی نیز این پروژه همچنان دچار ایرادات فنی است و بسیاری از ایرادات قبلی نیز همچنان در آن وجود دارد.
.1
در وایت پیپر این پروژه هیچ اثری از اعضای تیم پروژه وجود ندارد. کلمه «تیم» در وایت‌پیپر بار‌ها به کار برده شده و بااین‌وجود فقط از عبارت‌های «تیم ما»، «تیم توسعه» و «تیم تحقیق» استفاده شده است؛ درحالی‌که باتوجه به حوزه تخصصی که این پروژه ادعای فعالیت در آن را دارد، دانستن هویت افراد و همچنین تجربه آن‌ها بسیار مورد اهمیت است و موفقیت این پروژه به تجربه این افراد در این حوزه بستگی دارد. برخی از بخش‌های وایت‌پیپر از سایر پروژه‌های دیگر کپی شده و حتی تغییری در فرم جملات و کلمات هم ایجاد نشده و دچار غلط املایی است. به‌علاوه، در بخشی از وایت‌پیپر به صفحاتی اشاره شده که اصلا در وایت‌پیپر وجود ندارند.
.
این ارز درباره توکن‌سوزی خود اعلام کرده است بخشی از توکن‌های سوزانده‌شده بین هولدر‌های قدیمی توزیع می‌شود که چنین اقدامی با اصول توکن‌سوزی در تضاد است؛ چراکه هدف از توکن‌سوزی خارج کردن بخشی از توکن‌های در گردش از چرخه معاملات برای بالا بردن ارزش است و در این حالت توکنی از چرخه خارج نخواهد شد. هدف اصلی این پروژه راه‌اندازی شبکه بین‌المللی کریپتو به چندین زبان عنوان شده است، اما در اهداف دیگر به راه‌اندازی صرافی اشاره شده که هیچ ارتباطی با هدف اصلی این پروژه ندارد.
.
باتوجه به موارد گفته شده و ایرادات در توکنومیک این پروژه، می‌توان گفت که به‌هیچ‌عنوان مناسب سرمایه‌گذاری ارزیابی نمی‌شود.
.
به نظر شما چرا برخی افراد در پروژه‌هایی از این دست که هیچ پشتوانه و اعتباری ندارند سرمایه‌گذاری می‌کنند؟
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
اهمیت:بسیار مهم
.
#رمزارز #ارز