زمان خبر:3 ثانیه قبل

MovieBloc پلتفرمی است که تصمیم دارد با استفاده از فناوری blockchain بزرگ‌ترین و پرکاربرترین اکوسیستم ارائه‌ی فیلم را توسعه دهد. در این پلتفرم، سازندگان سهمی شفاف از درآمد تولید فیلم دارند و با استفاده از داده‌های مخاطب محور و فرصت غربالگری برابری که بدست می‌آورند می‌توانند مخاطبان خود را بشناسند. بینندگان نیز می‌توانند از طریق این شبکه به فیلم‌ها و مطالب مختلف دسترسی پیدا کنند و به دلیل نظارتی که در شبکه انجام می‌دهند، زیرنویس و خدمات بازاریابی که به اکوسیستم ارائه می‌دهند پاداش بگیرند.

 

ارز دیجیتال مووی بلاک (MBL) چیست؟

MovieBloc یکی از شبکه‌های نوین فناوری است که بر مبنای بلاکچین Cobak ، فعالیت می‌کند. کوباک بزرگترین جامعه بلاک چین در کره جنوبی است. این فناوری نه تنها بلاکچین است بلکه بزرگترین ارز دیجیتال در کره جنوبی نیز‌ محسوب می‌شود که امکانات گسترده‌ای برای گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی ارزهای دیجتال را ارائه می‌دهد. کیف پول رمزگذاری شده، قیمت واقعی ارزها، اخبار، ایردراپ‌ها و فروش رمزها تنها برخی از امکانات این بلاکچین است. کوباک یکی از محبوب‌ترین بلاک‌چین‌ها در کره‌ی جنوبی محسوب می‌شود که تعدد کاربر و کیف پول آن بسیار مشهور است. این بلاکچین توانسته توکن‌های متعددی را به فروش برساند.

 

مووی بلک با استفاده از این بلاکچین توانسته است فعالیت‌های سیستم خود را ارتقا ببخشد. از طرف دیگر توانسته تبدیل به شفاف‌ترین و فعال‌ترین جامعه ارز رمزنگاری شده و کاربردهای گسترده‌ای را در کریپتو کارنسی ارائه کند.

 

این شبکه پس از پیوستن به بلاکچین کوباک، با شرکت‌های گسترده‌ای مانند‌ Block72 همکاری خواهد کرد. Block72 یکی از شرکت‌های تابعه صندوق رمزگذاری GBIC است. این صندوق رمز‌گذاری شرکت مشاوره جهانی است که بیشتر بر فناوری بلاکچین و دفتر توزیع شده تمرکز دارد و از یک شبکه‌ی بلاک‌چین پشتیبانی می‌کند.

 

صنعت فیلم

یکی از عرصه‌های فناوری مووی بلک صنعت فیلم است. با این حال که صنعت فیلم سازی توسعه‌ی بسیار گسترده‌ای داشته است، اما تمام مراحل این صنعت، در انحصار چند شرکت معدود است. این شرکت‌ها گاه تنها به گیشه‌ی فروش توجه می‌کنند و بسیاری از مخاطبان با سلایق متفاوت را در نظر نمی‌گیرند. با ساخت فیلم‌هایی که در اولویت باکس آفیس هستند، بسیاری از مخاطبان، حق انتخاب خود را از دست می‌دهند

 

MovieBloc تلاش می‌کند تا از طریق فناوری بلاکچین بتواند به رفع این معضلات رسیدگی‌ نماید. به این‌منظور آن‌ها تلاش می‌کنند انحصار را از چنگال این شرکت‌ها خارج کنند و با توجه به درآمدی که سازنده به دست می‌آورد خدمات بلاکچین تغذیه می‌شود.

 

 حق چاپ شخصی

تهیه کنندگان مستقلی که ویدئویی کوتاه یا حق کپی رایت فیلم بلندی را در اختیار دارند، با رعایت چندین نکته می‌توانند به فروش محصول خود اقدام کنند.

MovieBloc تلاش می‌کند تا با تصویب قوانین جدید، راه حل‌های شفاف‌تری را در اختیار مخاطبان قرار دهد. تهیه کنندگان می‌توانند از طریق کانال‌های MovieBloc فیلم خود را به جهانیان عرضه کنند. فناوری بلاکچین مووی بلک، امکاناتی مانند درآمد شفاف و روش‌های تسویه سریع را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.در انجمن MovieBloc، کاربران با دادن ستاره به فیلم‌های مورد علاقه‌ی خود، یا از طریق زیر نویس کردن فیلم‌ها درآمد کسب‌ می‌کنند.

 

هر فردی می‌تواند با آپلود فیلم خود، درآمد کسب‌کند. البته این آپلود فیلم است که تعیین کننده‌ی میزان قیمت خواهد بود. KMPlayer که 300 میلیون کاربر دارد یکی از همکاران این شبکه است که به سازندگان، فرصت نمایش فیلم در سراسر جهان و ارائه محتوای متنوع فیلم به مخاطبان را می‌دهد

MBL ارز بومی این‌ پلتفرم است که با بسیاری از صرافی‌ها و شرکت‌های پیشرو در فناوری بلاک چین همکاری می‌‌کند.

 

 خریداری ارز دیجیتال مووی بلاک (MBL)

خرید همه ارزهای رمزپایه با دلار آمریکا امکان پذیر نیست. بیت کوین، بیت کوین کش Ethereum ، Litecoin و سایر ارزهای رمزپایه معروف را می توان با دلار آمریکا و با استفاده از Coinbase یا BlockFi خریداری کرد. پس از خرید بیت کوین با استفاده از Coinbase ، می‌توانید بیت کوین خود را به صرافی مانند Binance منتقل کنید تا ارزهای رمزپایه دیگری از جمله MovieBloc را خریداری کنید.

 

از کجا می‌توان کیف پول MOVIEBLOC را تهیه کرد؟

MovieBloc نرم افزار کیف پول مخصوص خود را تولید دارد که برای نصب آن باید به وب سایت مووی بلک مراجعه کنید. شما می‌توانید MovieBloc را در لپ‌تاپ خود هم داشته باشید. برای این‌که کیف‌ پول از حداکثر امنیت برخوردار باشد، می‌توانید ارزهای رمزپایه خود را روی یک کیف پول سخت افزاری اختصاصی مانند کیف پول TREZOR یا Ledger Nano X نیز ذخیره کنید. اگر مایل به خرید کیف پول سخت افزاری نیستید، کیف پول‌های موبایلی مانند کیف پول اتمی ، Jaxx ، یا Coinomi برای ذخیره چندین ارز رمزنگاری شده با برخی از مزایای امنیتی اضافی بسیاز مناسب هستند



منبع