برای مانا می‌توان یک کانال نزولی در نظر گرفت که قیمت واکنش‌های خوبی به خط میانه آن نشان داده است. خط روند نزولی این ارز که در تحلیل‌های قبلی به آن اشاره‌ شده بود نیز یک‌بار شکسته شده است، اما قیمت بار دیگر به زیر آن برگشت و هنوز هم به این خط واکنش نشان می‌دهد. از اهداف صعودی مانا می‌توان به ۲.۸ دلار اشاره کرد. اولین حمایت این ارز نیز میانه کانال نزولی است.

سندباکس همچنان خط روند نزولی خود را حفظ کرده و در شکست آن تا امروز ناموفق بوده است. محدوده ۲.۶۵ دلاری حمایت بسیار معتبری برای این ارز بوده و قیمت در حال حاضر در نزدیکی این محدوده قرار دارد. سند‌باکس با شکست خط روند نزولی خود می‌تواند به اهداف ۳.۷ دلار و محدوده ۴.۴ تا ۴.۴ دلار دست پیدا کند.

اکسی توانست پس از شکست خط روند نزولی خود رشد قابل‌توجهی داشته باشد، اما با رسیدن به مقاومت ۷۲ تا ۷۴ دلاری، شروع به اصلاح کرد و حدود ۴۰ درصد از ارزش خود را از دست داد. قیمت در حال حاضر به کف ۴۵ دلاری رسیده که حمایت بسیار معتبری است. در صورت صعود، اهداف ۵۵ دلار و محدوده ۷۲ دلار را می‌توان در نظر داشت.

برای گالا نیز می‌توان کانالی شبیه به ارزهای قبلی را متصور بود. محدوده رنج با کف ۰.۱۸ و سقف ۰.۲۹ این ارز از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توان این دو سطح را اهداف نزولی یا صعودی آن در نظر گرفت. البته برای صعود به شکست سقف کانال نیز نیاز است.
.
🚨 این محتوا به هیچ‌عنوان پیشنهادی برای خرید و فروش نیست.
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
اهمیت: مهم
.
#متاورس #مانا #سندباکس #اکسی #گالا #ارزمتاورسی #کریپتو #سرمایهگذاری #بازار_رمزارزها