زمان خبر:2 دقیقه قبل

صرافی Bitso، یکی از بزرگترین یونی کورن های رمزارزها در لاتام، در حال گسترش خدمات خود با ارائه خدمات سود سالانه جدید برای مشتریان است. یک برنامه جدید به نام Bitso+، با توجه به نوع رمزارز و مقادیر موجود در کیف پول صرافی، برنامه های سوددهی متفاوتی را به کاربران ارائه می دهد.

این برنامه که قبلاً در دسترس بسیاری از کاربران قرار داشت و اکنون برای همه کاربران در دسترس قرار گرفته است، تا 6 درصد بازدهی برای سپرده بیت کوین و تا 15 درصد در استیبل کوین ارائه می دهد. با این حال، این بستگی به مقداری دارد که کاربر در کیف پول صرافی دارد. به عنوان مثال، برای بیت کوین، بازدهی 6 درصد برای 0.4 بیت کوین اول اعمال می شود و سپس 3.5 درصد برای بیت کوین خارج از این محدوده اعمال می شود. به همین ترتیب، اگر استیبل کوین‌ های سرمایه گذاری شده به بالای 1000 دلار بروند، بازدهی به 10 درصد کاهش می‌یابد و از 20،000 دلار به بالا، بازدهی 7 درصد اعمال می‌شود.

دیوید آلوارز، از Bitso+، در مورد اهمیت استیبل کوین‌ های مبتنی بر دلار آمریکا در این سیستم برای کاربران تازه وارد اشاره کرد. آلوارز بیان کرد:

“این رمزارز همیشه یک دلار خواهد بود و راه آسان تری برای درک مزایای رمزارزها است.”

هدف گذاری مشتریان آگاه از تورم

کاربران و دارندگان رمزارزها اکنون به دنبال گزینه های خیلی بیشتری هستند تا وجوه خود را از طریق سوددهی و سپرده گذاری به کار ببرند و در عین حال هنوز این وجوه را برای برداشت در دسترس داشته باشند. این امر به ویژه برای کشورهایی مانند آرژانتین و ونزوئلا که در لاتام با تورم بالایی روبرو بوده اند جالب تر است. در این باره، دانیل ووگل (Daniel Voguel)، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Bitso اظهار داشت:

“تورم در سرتاسر جهان و به ویژه در لاتام همچنان در حال افزایش است، با این ویژگی جدید، تنها با داشتن دارایی در کیف پول Bitso خود، راه جدیدی برای افزایش ثروت شما ارائه می دهیم.”

صرافی اعلام کرد که ممکن است در آینده رمزارزهای بیشتری به برنامه Bitso+ اضافه شوند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: bitcoin.news



منبع