زمان خبر:3 ثانیه قبل

در شکایت در حال انجام SEC، ریپل یک پاسخ شش صفحه ای به اظهارات SEC مبنی بر اینکه اسناد هینمن توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت می شوند، ارائه کرده است.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، SEC در تلاش های مستمر خود برای جلوگیری از انتشار ایمیل های مربوط به سخنرانی اتریوم ۲۰۱۸ ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC، اظهارات امتیاز جدیدی را ارائه کرد.

در پاسخ ریپل آمده است:

دادگاه بارها به SEC دستور داده که اسناد مربوط به فرمول بندی سخنرانی را ارائه کند که ویلیام هینمن، مدیر سابق امور مالی شرکت در ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۹۸) در مقام شخصی خود ارائه کرده است. اکنون، SEC به نظریه‌ای بازگشته است که در چندین دور توجیهی مطرح نکرده است: اینکه همه این اسناد از ارتباطات وکیل و موکل محافظت می‌شوند زیرا هینمن پیش‌نویس‌ های سخنرانی را با سایر کارکنان SEC، از جمله برخی از وکلا، برای مشاوره حقوقی به اشتراک گذاشته است. 

به چهار دلیل، ریپل استدلال می کند که ایمیل ها ممکن است توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت نشوند. اول، سوابق نشان می دهند که هینمن سخنرانی خود را در مقام شخصی خود ارائه کرده است. دوم، در حالی که هینمن در هنگام ایفای نقش خود در SEC حق دریافت مشاوره حقوقی را داشته، اما ریپل ادعا می کند که محتوای اظهارات شخصی او در حیطه چنین امتیازی از وکیل-موکل نبوده است، و خاطرنشان می کند که این مقام سابق SEC فاقد مجوز است.

ریپل همچنین استدلال کرد که این ارتباطات شامل هیچ اطلاعات محرمانه ای در مورد آژانس نمی شود که ممکن است توسط امتیاز وکیل-موکل محافظت شود. همچنین می‌گوید که SEC فاقد جایگاهی است که بتواند از طرف مقام سابق خود این امتیاز را ارائه کند.

طرفین درخواست زمان اضافی را در مورد گزارش متز دارند
در بروزرسانی‌های تازه‌ای که جیمز کی فیلان (James K. Filan) به اشتراک گذاشته است، ریپل و SEC درخواست مشترکی برای تمدید زمان در مورد حق الوکاله مرتبط با گزارش تکمیلی دکتر آلبرت متز (Albert Metz) ارائه کرده‌اند.

در اوایل این پرونده، دادگاه درخواست متهمان ریپل (برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse) و کریس لارسن (Chris Larsen)) را برای برخورد با گزارش متز رد کرد. با این حال، SEC به پرداخت “هزینه های معقول” در رابطه با تشکیل پرونده و عزل مجدد متز محکوم شد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: U.today



منبع