زمان خبر:2 ثانیه قبل

به گزارش خبرگزاری Yonhap، فردی که پیش از این متهم به ورود غیرقانونی به خانه یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Terraform Labs شده بود، در حال حاضر تحت تحقیقات پلیس در سئول قرار دارد.
طبق اطلاعات ارائه شده توسط پلیس، مظنون وارد مجتمع آپارتمانی که خانواده دو کوون (Do Kwon) در آن مستقر بودند شد. متجاوز به دنبال کوون بود اما فقط همسرش را پیدا کرد، کسی که بعداً با پلیس تماس گرفته است.

پس از اینکه مجریان قانون او را پیدا و بازداشت کردند، این مرد به خبرنگاران گفت که از ۲ تا ۳ میلیارد وون ضرر کرده است که معادل حداقل ۲ میلیون دلار است. هدف اصلی او این بود که کوون را مجبور کند تا مسئولیت از بین رفتن استیبل کوین UST و پروژه پشت آن و مشکلاتی که در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است را به عهده بگیرد.

هم دو کوون و هم استیبل کوین او در مرکز رکود بازار ارزهای دیجیتال به دلیل جداسازی استیبل کوین UST از دلار آمریکا قرار دارند.

TerraUSD یک ارز متناسب با یک دلار آمریکا است و به عنوان یک جایگزین رمزارزی پرکاربرد برای آن عمل می کند. معامله گران و سرمایه گذاران از استیبل کوین ها به عنوان پل بین دارایی های فیات و دیجیتال استفاده می کنند.

کاهش ارزش UST عمدتاً به دلیل خروج گسترده نقدینگی از این استیبل کوین به دلیل افت سریع قیمت بیت کوین به زیر ۳۵،۰۰۰ دلار بود. از زمانی که TerraUSD به زیر ۰/۹۸ دلار سقوط کرد، سرمایه گذاران شروع به فروش دارایی های UST خود کردند و فشار بیشتری را برای آن ایجاد کردند.

بنیاد لونا فروش گسترده دارایی های خود را برای دفاع از پایه UST آغاز کرد، اما به دلیل سقوط بیت کوین، که وثیقه اصلی پشت UST بود، این بنیاد نتوانست آن را نگه دارد و از افت بیشتر جلوگیری کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع