زمان خبر:4 ثانیه قبل

با افت شدید ارزهای دیجیتال و بازارهای سنتی، طلا به گزینه ایده آلی برای مهار ثروت و جلوگیری از ضررهای تورمی تبدیل شده است. بازار کریپتو همیشه راه حلی برای سرمایه‌گذارانی داشته است که بدون ترک صنعت دارایی‌های دیجیتال، که سودآورترین دارایی در بازار است، در طلا نیز سرمایه‌گذاری کنند.

راه اصلی برای قرار گرفتن در معرض طلا و در عین حال ماندن در اکوسیستم بازار ارزهای دیجیتال، محصول Paxos با نماد PAXG است. PAXG توکنی است که توسط طلای واقعی با نسبت ۱:۱ پشتیبانی می شود. در اصل، خرید ارزش ۱ اونس از PAXG معادل داشتن یک شمش طلای واقعی است.

PAXG بیان می کند که هر سرمایه گذار می تواند توکن های خود را با شمش های طلای واقعی بدون هیچ مشکلی مبادله کند. با این حال، TRUST این شرکت برای واجد شرایط شدن مبادله، به مالکیت مقدار معینی توکن نیاز دارد.

توکن PAXG در حال حاضر پنجمین دارایی سودآور در بازار ارزهای دیجیتال در بین ۷۵ کوین و توکن برتر بر اساس ارزش بازار است. رتبه اول به ارز دیجیتال ترون (TRX) می رسد که پس از انتشار استیبل کوین الگوریتمی USDD همچنان توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند.

از آنجایی که PAXG حرکت طلا را در بازار با نسبت ۱:۱ تقلید می‌کند، رشد ۱/۵ درصدی آن در بازار را می‌توان به دلیل نوسان بسیار کم طلا در مقایسه با تقریباً هر نوع دارایی دیجیتال دیگری، “قابل توجه” در نظر گرفت.

مدیران ثروت و اقتصاددانانی مانند پیتر شیف (Peter Schiff) انتظار دارند که طلا به دلیل افزایش تورم در ایالات متحده و اصلاح گسترده در بازار ارزهای دیجیتال که عمدتاً از شاخص هایی مانند NASDAQ و S&P500 پیروی می کند، بهتر از اکثر دارایی ها در بازارهای دیجیتال و سنتی عمل کند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today

 



منبع