زمان خبر:4 ثانیه قبل

بر اساس ایمیلی که در سند دادگاه فاش شد، لری الیسون( Larry Ellison)، رئیس میلیاردر و یکی از بنیانگذاران Oracle Corp (NYSE:ORCL)، مدت کوتاهی پس از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2020 ایالات متحده در یک تماس تلفنی شرکت کرد که بر استراتژی های مبارزه با شکست دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا متمرکز بود.

تماس تلفنی 14 نوامبر 2020 که برای اولین بار توسط واشنگتن پست گزارش شد، اولین نمونه شناخته شده از یک رهبر صنعت فناوری است که به متحدان ترامپ پیوسته است تا در مورد چگونگی رقابت در نتیجه انتخابات استراتژی بنویسند.

این تماس تلفنی در ایمیلی در 14 نوامبر 2020 که توسط کاترین انگلبرشت(Catherine Engelbrecht)، یک فعال محافظه کار ارسال شد، شرح داده شد.

ایمیل انگلبرشت این هفته در یک پرونده قضایی که توسط Fair Fight Inc ارائه شده بود، فاش شد، سازمانی که در سال 2018 توسط فعال حقوق رای و سیاستمدار حزب دموکرات، استیسی آبرامز تأسیس شد.

Fair Fight در اواخر سال 2020 شکایتی را با تاکتیک های چالش برانگیز مورد استفاده توسط True The Vote، سازمان محافظه کار نظارت بر رأی انگلبرشت، تنظیم کرد. آن شکایت هنوز در جریان است.

بر اساس ایمیل انگلبرشت، تماس تلفنی الیسون شامل سناتور لیندسی گراهام و مشاور حقوقی دیرینه ترامپ، جی سکولو، از جمله دیگر متحدان ترامپ بود.

سخنگوی Oracle بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:investing



منبع