زمان خبر:2 ثانیه قبل

کوین اولیری (Kevin O’Leary)، تاجر سرشناس اهل کانادا طی مصاحبه اخیر خود با موسسه استنسبری ریسرچ (Stansberry Research) عنوان کرد که همچنان نسبت به دنیای رمزارزها خوشبین است.

آقای اولیری مدعی شد که پیش‌بینی‌های در رابطه با بیت‌کوین تا به حال هرگز دقیق نبوده‌ اند و افزود که هیچ کس قادر به پیش بینی دقیق نوسانات آن نیست.

“این فرض که بیت‌کوین به یک سرمایه گذاری پوشش ریسک در برابر تورم تبدیل خواهد شد ، یک اشتباه بارز و ساده بود.”

شخصیت معروف برنامه تلویزیونی شارک تنک (Shark Tank) پیش بینی می کند که بی ثباتی بیت کوین ادامه خواهد یافت. وی آن را با عملکرد آمازون در 15 سال گذشته مقایسه کرد.

آقای اولیری این مسئله را مورد تاکید قرار داد که ماجرای پذیرش نهادی بیت کوین فعلا معتبر نیست زیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا صندوق قابل معامله بیت ‌کوین (ETF BITCOIN) مورد تایید قرار نداده است. میزان مالکیت بیت‌کوین توسط مؤسسات حقوقی بسیار ناچیز است. نرخ تورم در ماه آوریل(فروردین-اردیبهشت) نسبت به سال گذشته به بالاترین میزان خود از سال 1981 رسیده است ،درحالی که بیت کوین نسبت به قیمت سال گذشته خود ، 37.65 درصد کاهش یافته است و از سقف تاریخی خود ،57.88 درصد فاصله دارد.

قیمت بیت کوین در ساعات ابتدایی روز به کف روزانه 28690 دلاری سقوط کرد. این رمزارز  در حال حاضر در مسیر ثبت هشتمین هفته متوالی خود به رنگ قرمز است و از روند شاخص داوجونز پیروی می کند.

سال گذشته، آقای اولیری سرمایه گذاری در پروژه های مختلف رمزارزی را شروع کرد و سرمایه گذاری خود در این بازار را به فراتر از بیت کوین رساند.

وی در ماه مارس (اسفند-فروردین) عنوان کرد که رمزارزها و سهام مرتبط با بلاک چین ، یک پنجم از سبد سرمایه گذاری او را در برمی گیرند.

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع