.
این روزها یک روش کلاه‌برداری جدید به جریان افتاده و لازم دانستیم تا هشدار لازم را به شما دوستان همراه بدهیم و در این زمینه آگاهی‌رسانی داشته باشیم. در روش اسکم جدید، کلید خصوصی یا همان seed phrase یک والت با ۱۷۰ هزار تتر منتشر شده و هر فردی می‌تواند با وارد کردن ۱۲ کلمه آن، وارد این کیف‌پول شود. این تترها واقعی هستند و قربانی این روش کلاه‌برداری تلاش می‌کند تا این مبلغ را به کیف‌پول یا حساب خودش منتقل نماید.
.
مشکل از جایی شروع می‌شود که لازم است فرد برای انتقال، هزینه گس‌فی پرداخت کند و به همین دلیل باید کوین مخصوص آن شبکه را به این والت واریز نماید. اینجاست که ربات کیف‌پول وارد عمل می‌شود و واریزی‌های او را به‌سرعت برداشت می‌کند. در مورد تترهای موجود در این کیف‌پول نیز باید گفت این دارایی در لیست سیاه تتر قرار دارد و عملا قابل‌برداشت نیست؛ در نتیجه تلاش شما فقط باعث از دست رفتن مبلغ واریزی‌تان می‌شود و امکان برداشت به‌هیچ‌عنوان میسر نخواهد بود.
.
نکته اینجاست که برخی افراد سودجو از فرصت استفاده کرده و اقدام به فروش عبارت‌های کلیدی این والت می‌کنند؛ به همین دلیل توصیه می‌کنیم فریب کلاه‌برداری‌های کریپتویی را نخورید.
.
شما با این روش کلاه‌برداری مواجه شده‌اید؟
.
منبع: پرشیابلاکچین
.
اهمیت: مهم
.
#کریپتو #تتر #والت #کیف_پول #کلاهبرداری #اسکم