UQC یک ارز مجازی غیرمتمرکز و مبتنی بر ERC20 Token است.

هدف این داراییِ بلاکچین تکمیل توسعه اکوسیستم UQUID است. در این انقلاب مجازی، دارندگان ارز دیجیتال از مزایای نقدی فوری و بدون زحمت ارزهای خود بهره مند خواهند شد.

 

جایی که می توانید از UQC استفاده کنید:

 

شارژ موبایل

با استفاده از UQC فوراً موجودی حساب تلفن همراه خود را بالا ببرید. (شارژ اعتباری)

 

پرداخت صورت حساب

با استفاده از UQC هزینه قبوض و خدمات خود را پرداخت کنید.

 

امور مالی غیرمتمرکز که اغلب DeFi نامیده می شود به تغییر از سیستم های مالی متمرکز و سنتی به تأمین مالی نظیر به نظیر امکان پذیر است که توسط فناوری های غیرمتمرکز ساخته شده در بلاک چین Ethereum امکان پذیر است. اکوسیستم Uquid از سیستم عامل های وام گرفته تا استیبل کوین و پروتکل ها و ابزارهای مالی یکپارچه را راه اندازی کرده است.

 

UQC چیست؟

UQC یک ارز مجازی غیرمتمرکز است که براساس ERC20 Token یکی از گرایش های فناوری Ethereum ساخته شده است. هدف این دارایی بلاک چین تکمیل توسعه اکوسیستم UQUID است. در این انقلاب مجازی، دارندگان توکن این مزیت را خواهند داشت که بلافاصله و بدون زحمت وجه رمزارز خود را پرداخت کنند.

 

قراردادهای هوشمند، خرید دقیق تر

Uquid سعی دارد تا به وسیله ی Defito ، اکوسیستم جدیدی با مفاهیمی که قبلاً در بخش خرده فروشی دیده نشده است ، پلی بین DeFi و تجارت الکترونیکی ایجاد کند.

 

استخراج از معاملات به معنای این است که هر بار مشتری کالایی را خریداری می کند، توکن ختی جدید یا سکه تولید می شود و از قرارداد هوشمند استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که این دارایی ها در خریدهای دیگر در آینده قرار می گیرد.

 

در واقع این فرآیند به صورت خودکار و فوری انجام می شود و پیشرفت های بسیار موردنیاز را ارائه می دهد که در حال حاضر برخی از نقایص مربوط به طرح های وفاداری را از بین می برد.

 

همچنین ویژگی هایی با الهام از سازندگان بازار خودکار وجود دارد:

 

قراردادهای هوشمندی که باعث ایجاد نقدینگی از توکن ها می شود.

خرید خودکار مجموعه کالاهایی را که توسط بسیاری از تأمین کنندگان ایجاد شده است گرد هم می آورد.

مشتریان می توانند مستقیماً به این استخر متصل شوند و مقدار محصولات موجود و قیمت آنها را پیگیری كنند و به آنها این اجازه را می دهند تا در مورد اقلامی كه مایل به خرید هستند، معامله بهتری داشته باشند.

با گذشت زمان، امید می رود که این قراردادهای هوشمند به بازرگانان و خریداران امکان اتصال بدون واسطه را بدهد که این عمل هزینه های همه را کاهش می دهد. Uquid معتقد است که DeFi می تواند به رشد سریع تجارت های الکترونیکی و دستیابی به سطح گسترده تری از مشتریان در سراسر جهان کمک کند. این شرکت همچنین اطمینان دارد که رویکرد آن می تواند تجارت جهانی را دگرگون کند.

 

جالب است بدانید از اولین مکان هایی که عموم مردم می توانند با استفاده از این اکو سیستم به عملیات خرید بپردازند، فروشگاه دیجیتال Uquid’s است که بیش از 40،000 محصول دیجیتال از جمله:

 

بازی های ویدیویی

کارت های هدیه

اشتراک ها و موارد اضافی تلفن همراه را در خود جای داده است.



منبع