زمان خبر:4 ثانیه قبل

سازمان تنظیم مقررات دارایی دیجیتال دبی (VARA)، مجوز موقت دارایی مجازی را به Calvin Cheng Web3 Holdings FZE اعطا کرده است. گفتنی است که کالوین چنگ یک سرمایه گذار و کارآفرین سنگاپوری است.

شایان ذکر است، چنگ اخیراً یک شرکت هلدینگ سرمایه گذاری NFT و توکن طرفداری در دبی تأسیس کرده است. این بازرگان همچنین عضو سابق پارلمان سنگاپور است. چنگ برای دریافت مجوز فعالیت در یک اکوسیستم تحت نظارت درخواست داده بود.

VARA که در مارس 2022 (اسفند 1400) تأسیس شد، اولین تنظیم کننده و ناظر تخصصی دارایی های مجازی در جهان است. انتظار می رود که نقش مهمی در ایجاد فرصت های جدید در صنعت دارایی های مجازی در دبی ایفا کند. تحت نظارت VARA، تمام خدمات تجاری تحت نظارت کامل و کنترل های اجباری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) خواهند بود.

VARA خاطرنشان کرد: Web3 Holdings FZE اولین تجارت بین المللی خواهد بود که به طور فعال به دنبال مقررات است، علیرغم اینکه می تواند به طور قانونی در بسیاری از حوزه های قضایی جهانی واجد شرایط دیگر نیز فعالیت کند.

کالوین چنگ خاطرنشان کرد که دبی به سرعت خود را به عنوان مرکز دارایی های دیجیتال پیشرو در جهان معرفی می کند. وی افزود که فضای دارایی های دیجیتال حوزه جدیدی است که به ناظران مترقی و به روز نیاز دارد تا با تمرکز کارآفرینان بر نوآوری و رشد همگام شود.

“ما مفتخریم که اولین NFT VASP هستیم که وارد این اکوسیستم تنظیم شده به عنوان تعهد ما به حمایت از ریل های محافظ قوی برای رشد ایمن صنعت کریپتو هستیم. یک تنظیم کننده جدید و آینده نگر مانند VARA در موقعیت مناسبی قرار دارد تا دبی را به عنوان مرکز جهانی پیشرو برای دارایی های دیجیتال ثابت کند.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: coinquora



منبع