زمان خبر:56 دقیقه قبل

توسعه دهندگان MonkeyPoxInu (MPOX) با 400 میلیون دلار در یک کلاهبرداری آشکار فرار کرده اند، زیرا قیمت توکن کاهش یافته است. با توجه به پستی توسط توییتر CryptoWhale، این توکن اکنون بیش از 99 درصد از ارزش اولیه خود را از دست داده است.

به نظر می رسد که این توکن برای بسیاری از افراد آشنا نباشد زیرا نسبتاً جدید است و در سایت های داده رمزارز برجسته مانند CoinMarketCap و CoinGecko فهرست نشده است. با این حال، نگاهی گذرا به صرافی غیرمتمرکز (DEX) PancakeSwap با استفاده از آدرس قرارداد هوشمند زیر نشان می‌دهد که این توکن قطعاً تحت استاندارد BEP-20 می باشد:

0xE0934870Bcb3EF47c9Ff61BDa47CBdA74F1D0DC3

در همین حال، توییتر Crypto در مورد کلاهبرداری خروج MonkeyPoxInu نظر داد؛ برخی با طعنه، در حالی که برخی دیگر با هشدار و ناامیدی.

با این حال، برخی دیگر به مردم نسبت به سرمایه گذاری در این نوع پروژه ها هشدار دادند. برخی اشاره کردند که نام توکن، خود، دلیل کافی برای عدم خرید آن است.

کلاهبرداری خروج یادآور Squid Game Token است که همنام سریال محبوب نتفلیکس است.

در اخبار دیگر، خالق Terra، دو کوان و مدیرعامل FTX، سم بنکمن-فرید، در جدیدترین جنجال پیرامون فروپاشی LUNA و UST تگ شدند. طبق ادعاها، Kwon و Bankman-Fried بخشی از یک طرح مفصل هستند که باعث از بین رفتن ناگهانی پروژه ارزهای دیجیتال شد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع