زمان خبر:2 ثانیه قبل

سقوط رمزارز terra (LUNA) و استیبل کوین terrausd (UST) باعث ضرر تعداد زیادی از سرمایه گذاران شده است. یکی از سرمایه گذاران به طور خاص به دنبال پاسخ های مستقیم از Do Kwon، مدیر عامل Terraform Labs بوده است.

این سرمایه‌گذار که با نام «Chancers» شناخته می‌شود، یک شخصیت شناخته شده در رسانه های اجتماعی کره ای است که جریان هایی را در مورد موضوعات مرتبط با رمزارزها دنبال می کند. او حدود 3 میلیارد وون (2.4 میلیون دلار) را در فروپاشی LUNA و UST از دست داده. درمصاحبه ای به بی بی سی گفت:

“احساس می کردم دارم می میرم. در مدت کوتاهی پول زیادی از دست دادم. حدود 2.4 میلیون دلار از رمزارز من از بین رفت.”

او توضیح داد که از عدم پاسخگویی دو کوان پس از سقوط آزاد LUNA و UST عصبانی است. سپس به جستجوی آنلاین پرداخت و آدرس خانه کوان را در سئول پیدا کرده است.

چانسر گفت: “می خواستم از او در مورد برنامه هایش برای LUNA بپرسم.” من ضرر بزرگی متحمل شدم و می‌خواستم مستقیماً با او صحبت کنم.”

این سرمایه گذار ناامید به سراسر شهر خود سفر کرد و در 12 می (۲۲ اردیبهشت)، درب خانه کوان را زد. او رویداد را در کانال آنلاین خود پخش کرد. در آن زمان حدود 100 نفر تماشا می کردند.

با این حال، پس از به صدا درآوردن زنگ درب وی، همسر او جواب داده و با پلیس تماس گرفت. اما در آن زمان چانسر ساختمان را ترک کرده بود.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع