زمان خبر:2 دقیقه قبل

شرکت‌های آینده‌نگر، مدیران اجرایی و سرمایه‌گذاران در مورد چشم‌اندازهای بلندمدت صنعت کریپتو خوش‌بین هستند.
معاون توسعه و نوآوری محصول مسترکارت، هارولد بوسه(Harold Bossé)، معتقد است که پذیرش انبوه دارایی های رمزارزی و فناوری بلاک چین زودتر اتفاق خواهد افتاد.
در یک وبینار بلاک چین در 24 می(3 خرداد)، بوسه اشاره کرد که طبق گزارش‌ها، امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان دارایی‌های رمزارزی را مصرف و ارسال می‌کنند.

او اشاره کرد که قبل از تبدیل شدن کریپتوها به جریان اصلی، تعدادی چالش وجود دارد که باید بر آنها غلبه کرد. فقدان درک مدیریت ارشد، منطق تجاری پیرامون مقیاس پذیری، هزینه و سرعت، و نگرانی های نظارتی از جمله آنها هستند.
بوسه وضعیت فعلی صنعت کریپتو را با روزهای اولیه اینترنت مقایسه کرد.

مسترکارت قبلاً با خدمات اعتباری با پشتوانه رمزارز و ثبت اخیر علائم تجاری NFT و متاورس علاقه خود را به بخش کریپتو نشان داده است.
شبکه های اصلی ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم چند مشکل بسیار واضح را حل می کنند. انتقال تقریباً فوری و کم هزینه پول در سراسر مرزهای بین‌المللی برای بیت کوین، و برنامه غیرمتمرکز و اقتصاد قرارداد هوشمند Web3 برای اتریوم از جمله آن هاست. بسیاری از پروژه‌های رمزارزی دیگر نیز وجود دارند که در چند سال گذشته ظهور کرده‌اند، اما تنها قوی‌ترین آنها باقی می مانند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:beincrypto



منبع