زمان خبر:4 دقیقه قبل

بیل میلر (Biller Miller)، سرمایه‌گذار سرشناس آمریکایی طی پادکستی عنوان کرد که سرمایه‌گذاران باید بیانات  نامساعد وارن بافت، مدیر عامل شرکت هلدینگ برکشایر هاتاوِی (Berkshire Hathaway) در زمینه بیت‌کوین را نادیده بگیرند.

استراتژی سرمایه‌گذاری آقای بافت، سرمایه‌گذاری مبتنی بر ارزش (Value investing) است. این بدان معناست که  وی بر روی شرکت‌هایی آینده دار سرمایه گذاری می کند که معتقد است با قیمتی کمتری ارزش‌گذاری شده‌اند.

این سرمایه گذار افسانه ای معروف به “اوراکل اوماها (Oracle of Omaha)” بارها مدعی شده است که ارزش بیت کوین صفر است.

آقای بافت از سال 2014 ، بزرگترین رمزارز جهان را مورد انتقاد قرار داده است. وی اخیراً اعلام کرد که تمامی بیت کوین های موجود در جهان را با 25 دلار هم نمیخرد.

چارلی مانگر(Charlie Munger)، نایب رئیس شرکت برکشایر هاتاوی و دست راست آقای بافت، پس از اینکه بیت کوین را با یک بیماری مقاربتی در اوایل سال جاری مقایسه کرد ، پیش بینی کرد که قیمت آن به صفر می‌رسد.

آقای میلر یک سرمایه گذار قدرتمند در عرصه سرمایه گذاری های مبتنی بر ارزش است ، اما با آقای بافت همنظر نیست.

وی مدعی است که هدف اصلی سرمایه گذاری ،کسب درآمد بیشتر است و نباید تنها دارایی های مولد را برای سرمایه گذاری انتخاب کرد.

بر اساس گزارش پیشین U.Today ، آقای میلر پس از اینکه مجبور شد برخی از دارایی های خود را به دلیل مارجین کال بفروشد، در بلند مدت همچنان نسبت به بیت کوین خوشبین است. این سرمایه گذار سرشناس انتظار تداوم احساسات خرسی در کوتاه مدت را دارد.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع