زمان خبر:3 دقیقه قبل

بر اساس داده های IntoTheBlock، بیت کوین احتمالا در حال از دست دادن حمایت باقی مانده بین سطوح قیمتی ۲۹،۰۰۰ تا ۳۰،۰۰۰ دلار است. In/Out of the Money Around the Price نشان می دهد که مقاومت ۳۰،۰۰۰ دلاری به آرامی از حمایتی که در حدود ۲۹،۰۰۰ دلار می بینیم پیشی می‌گیرد.

در ۲۵ می (۴ خرداد)، معامله گران حداقل ۸۶۰،۰۰۰ بیت کوین با قیمت ۲۹،۰۰۰ دلار در اختیار داشتند. امروز، خرس ها بیش از نیمی از این ارزش را تصاحب کردند و معامله گران اکنون تنها با ۳۶۰،۰۰۰ بیت کوین باقی مانده‌اند که این سطح را نگه می‌دارند.

علاوه بر از دست رفتن این حمایت، می‌توانیم شاهد افزایش شدید مقاومت در حدود ۳۰،۰۰۰ دلار باشیم. در حالی که حجم موجود در قیمت ذکر شده تنها یک روز پیش تقریباً ۴۰۰،۰۰۰ بیت کوین بود، در حال حاضر به ۹۰۰،۰۰۰ رسیده و در حال رشد است.

اندیکاتور IOMAP نمایشی از اوردربوک ها نیست، بلکه نموداری است که حجم و سودآوری معامله گرانی را نشان می‌دهد که دارایی را با قیمت مشخصی وارد کرده‌اند. زمانی که قیمت به زیر یک مقدار معین می‌رسد، به مقاومت تبدیل می‌شود، زیرا فعالان بازار تمایل دارند رمزارزهای خود را که قبلاً در ضرر بوده سربه‌سر بفروشند.

در حالی که شاخص‌های زنجیره‌ای نشان می‌دهند که بیت‌کوین در حال آماده شدن برای ریزش جدیدی است، اما تحلیل‌های تکنیکالی هیچ تغییری در رفتار بازار نشان نمی‌دهد زیرا بیت‌کوین همچنان با نوسان بسیار کم در کانال ۲۸،۶۶۵ تا ۳۱،۱۴۹ دلاری که در ماه می (اردیبهشت) شکل گرفته است، حرکت می‌کند.

متأسفانه، سقوط ناشی از مشکلات موجود در زنجیره Beacon اتریوم، وحشت را در بازار نزولی ایجاد کرد، اما در واقع باعث تحرکات منفی قابل توجهی در دارایی هایی مانند بیت کوین نشده است.

در زمان انتشار این مقاله، بیت کوین با قیمت ۲۸،۸۱۶ دلاری معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته ۲/۵ درصد افت داشته است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع