زمان خبر:2 ثانیه قبل

دبی همچنان به عنوان یکی از بزرگترین قطب های رمزارزها و بلاکچین در جهان می درخشد. زیرا Metacon میزبان یک رویداد متاورس فرهنگ پاپ در 28 و 29 می (7 و 8 خرداد) در The Arena، مرکز تجارت جهانی دبی خواهد بود.

این رویداد منحصر به فرد «متاورس به واقعیت» تجربه های سرگرمی و بازی حرفه ای Web 3 را به نمایش می‌گذارد که شامل بازی های بلاکچین، ورزش های الکترونیکی، توکن های (NFT)، فناوری و موارد دیگر می‌شود.

متاکون که توسط Gala طراحی شده است، قصد دارد تجربیات، گفتگوها و اجراهایی را به نمایش بگذارد که به طور کامل دنیای شگفت انگیز متاورس و فراتر از آن را توضیح دهد. این رویداد به چهار قسمت تقسیم می شود: MetaStage، MetaConnect، MetaArena و MetaSpaces که از طریق آن شرکت کنندگان می توانند با تاریخچه بازی و فناوری جدید آشنا شوند.

MetaStage میزبان جلسات و بحث های پنل در مورد داغ ترین موضوعات در مورد متاورس خواهد بود. MetaConnect کارگاه های آموزشی متمرکز بر نکات کاربردی و مفید را در شروع سفر بلاکچینی برگزار می کند. MetaSpaces به عنوان یک منطقه نمایشگاهی عمل خواهد کرد و MetaArena به ورزش های الکترونیکی و بازی های بلاکچین اختصاص داده خواهد شد.

بلیط های متاکون به صورت NFT فروخته می شود. Metacon NFT Token شامل دسترسی به دراپ های انحصاری NFT، رویدادهای ماهواره ای، جلسات شبکه و موارد دیگر است. تجربه جذاب و دو روزه متاورس با حضور برخی از شخصیت های مشهور در صنعت از جمله دکتر مروان الزارونی، مدیر عامل مرکز بلاکچین دبی، جیسون برینک، رئیس بلاکچین برای بازی های گالا و آدلینا آرزو ماترا، مدیر ارتباطات دنیای زنان NFT برگزار می شود.

دبی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مقاصد برتر برای تجارت رمزارزها و بلاکچین است. همین چند هفته پیش، بایننس افتتاحیه هفته بلاکچین خود را در دبی برگزار کرد، یکی از مورد انتظارترین رویدادها در فضای رمزارزها که همراه با بیش از 2500 شرکت کننده و بیش از 1.5 میلیون بازدیدکننده پخش زنده بوده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: coinquora



منبع