زمان خبر:15 دقیقه قبل

پلتفرم NFT هنرهای اصلی، RedKiteNFT، با 33 هنرمند سنتی و معاصر NFT در سراسر جهان، از جمله Fanakapan، Dalek، و Ben Eine همکاری کرد تا در 31 می (10 خرداد) یک نمایش گروهی NFT با عنوان “Humanity” را راه اندازی کند. این نمایش به دنبال جمع آوری کمک های مالی برای پناهندگان آسیب دیده از درگیری ها در سراسر جهان است.

با تلفیق هنرهای اصلی با وب3، فروشگاه هنری Humanity دارای 256 NFT است که یک اثر هنری از هر 33 هنرمند در نسخه‌های محدود هشت تایی در بلاکچین پالیگان فروخته می‌شود.

 

 

هدف این نمایش هنری در درجه اول درگیری مداوم اوکراین و روسیه است. از این طریق، RedKiteNFT قصد دارد تا آگاهی را در مورد بحران انسانی جهانی که باعث آواره شدن هزاران جامعه شده است، افزایش دهد. وجوه جمع آوری شده از طریق حمایت مجموعه داران، متصدیان و طرفداران آثار هنری در سراسر جهان به شورای پناهندگان، بنیاد صدای کودکان و یونیسف بریتانیا، صندوق اضطراری کودکان اهدا خواهد شد.

جیمز رابینز، مدیر ارشد بازاریابی RedKiteNFT، در مورد شرکت راه اندازی شده در سال 2021 و ابتکار آن اظهار داشت: «Humanity برای ما یک سفر اکتشافی بوده است. موسسات خیریه ای که با آنها کار کرده ایم چشمان ما را به بحران جهانی پناهندگان و حمایت طولانی مدت شگفت انگیزی که ارائه می کنند باز کرده اند. این انگیزه قانع کننده ای است که در اوایل سفرمان تلاش کنیم و کاری را در این مقیاس انجام دهیم.”

وی در ادامه افزود:

“حمایت و سخاوت همه هنرمندان، شرکا و جامعه ما باورنکردنی بوده است. چیزهای زیادی برای افتخار کردن وجود دارد، آثار هنری دیدنی است و ما امیدواریم که از طریق این نمایش گروهی مبلغ قابل توجهی برای کمک جمع آوری کنیم.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: coinquora



منبع