زمان خبر:3 ثانیه قبل

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر، بار دیگر هشدارهای بیشتری درباره اقتصاد ایالات متحده بیان کرده است. کیوساکی ادعا می کند که لیبرال ها و طرفداران محیط زیست مقصر کاهش تولید نفت هستند که به گفته او باعث تورم شده است. همچنین چک های پرداختی محرکی برای کارگران است تا دست از کار بکشند. او علاوه بر پیش بینی سقوط بازار سهام و اوراق قرضه، هشدار داد که یک رکود و ناآرامی مدنی در راه است.

 

 

نویسنده مشهور همچنین خاطرنشان کرد که تورم، خرده فروشان، حتی شرکت های غول پیکر مانند تارگت و والمارت را نیز تحت تاثیر قرار می دهد، چرا که خریداران بی پول هستند. پل کریستوفر، رئیس استراتژی بازار جهانی در موسسه سرمایه گذاری ولز فارگو، در اوایل این ماه توضیح داد: “خرده فروشان شروع به افشای تأثیر کاهش قدرت خرید مصرف کننده کرده اند.”

نویسنده پدر پولدار پدر فقیر مدتی است که درباره رکود قریب الوقوع هشدار داده است. در ماه آوریل (فروردین)، او هشدار داد که رکود و تورم بزرگی در راه است و به سرمایه گذاران توصیه کرد طلا، نقره و بیت کوین بخرند. او روز جمعه در توییتی نوشت:

“خبر بد. رکود در راه است”

در ماه آوریل، او توضیح داد که اوراق قرضه خطرناک ترین سرمایه گذاری در یک فروپاشی جهانی است. او اظهار داشت: “سرمایه گذاران تازه کار به طرز غم انگیزی از توصیه های قدیمی برای تازه کاران، یعنی ترکیب 60 (سهام) 40 (اوراق قرضه) پیروی می کنند.”

اوایل این ماه، او گفت که نسبت به بیت کوین خوش‌ بین باقی مانده است و در حال برنامه ریزی برای خرید بیت کوین بیشتر در زمان های اصلاح قیمتی است. نویسنده مشهور نوشت: “بیت کوین آینده پول است.” کیوساکی همچنین در اوایل سال جاری پیش‌بینی کرد که دلار آمریکا در شرف سقوط است و تاکید کرد که پایان دلار در راه است. او در ماه مارس (اسفند) گفت که ما در بزرگترین حباب تاریخی جهان هستیم.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع