زمان خبر:31 ثانیه قبل

طبق گزارشی که توسط بلومبرگ منتشر شده است، نیازهای انرژی بیت کوین مورد توجه دولت بایدن قرار گرفته است، که در حال حاضر روی توصیه های سیاستی در مورد استخراج کریپتو کار می‌کند.

دکتر کوستا ساماراس (Costa Samaras)، پروفسور CMU، که در نوامبر گذشته (آبان ۱۴۰۰) به عنوان دستیار مدیر انرژی و مشاور ارشد OSTP برای سیاست انرژی به کاخ سفید پیوست، می‌گوید در صورتی که بیت‌کوین به بخشی «معنادار» از سیستم مالی تبدیل شود، به حداقل رساندن انتشار آلاینده های گازی کل آن حیاتی است.

جزئیات در مورد رویکرد دولت برای تنظیم استخراج ارزهای دیجیتال کم است و مشخص نیست که آیا سیاستی واقعی اعمال خواهد شد یا خیر.

در ژانویه (دی ۱۴۰۰)، سناتورها، الیزابت وارن (D-Mass)، مگی حسن (D-N.H.)، جف مرکلی (D-Ore.)، ادوارد جی. مارکی (D-Mass)، شلدون وایت هاوس (D-R.I.) و همچنین تعدادی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان، نگرانی های خود را در مورد مصرف بالای انرژی بیت کوین در نامه هایی به شرکت های مختلف استخراج ارزهای دیجیتال، ابراز کردند.

وارن بارها اعلام کرده است که ردپای عظیم کربن بیت کوین می‌تواند اهداف زیست محیطی را تضعیف کند. این ارز دیجیتال پرچمدار اکنون نسبت به کشورهایی مانند آرژانتین برق بیشتری مصرف می‌کند.

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، مدیرعامل Input Output قبلاً از این فرصت استفاده کرده است تا کاردانو را به عنوان یک جایگزین سازگار با محیط زیست معرفی کند.

همانطور که U.Today گزارش داد، رئیس جمهور بایدن در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) فرمان اجرایی در مورد ارزهای دیجیتال را امضا کرد. این حرکت در جامعه ارزهای دیجیتال مورد تحسین قرار گرفت زیرا این دستور به طور کلی حمایتی از این صنعت، از جمله ماینرها تلقی می‌شد.

بانک سرمایه‌گذاری مستقل Jefferies Group معتقد است که به رسمیت شناختن صنعت کریپتو توسط کاخ سفید برای شرکت‌های استخراج برجسته ایالات متحده مانند Marathon Digital و Argo Blockchain خوشایند بوده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع