زمان خبر:21 دقیقه قبل

بیلی مارکوس (Billy Markus)، مهندس فناوری اطلاعاتی که در سال ۲۰۱۳ با جکسون پالمر (Jackson Palmer) ارز دیجیتال دوج کوین را بنیان گذاری و از آن زمان این پروژه را ترک کرد، در توییتی نظر خود را در مورد اینکه چرا حوزه ارزهای دیجیتال «پر از کلاهبرداری» است به اشتراک گذاشته است.

مارکوس که در توییتر با نام “شیبتوشی ناکاموتو (Shibetoshi Nakamoto)” شناخته می‌شود، علیرغم ترک تیم توسعه دهندگان دوج کوین، به طور فعال و منظم توییت می‌زند و در مورد DOGE و به طور کلی حوزه رمزارزها نظر می‌دهد.

فضای رمزارزی “آنچه که لیاقتش را دارد به دست می‌آورد”
مارکوس ادعا می‌کند دلیل اینکه کلاهبرداری ها اغلب در فضای رمزارزی پدیدار می‌شوند این است که جامعه قادر به کنترل این فضا و پاکسازی آن از کلاهبرداران نیست.

فضای کریپتو به جای اینکه کلاهبرداران را شکار کند، کلاهبرداران را آزاد می‌کند و از آنها دفاع می‌کند.

او در توییتی نوشت که این به “رفتار همیشگی” جامعه مربوط می‌شود، و بنابراین فضای رمزارزی “آنچه که لیاقتش را دارد به دست می‌آورد”.

پالمر: کریپتو یک فناوری “انگلی” برای کلاهبرداری است
پیش از این، یکی دیگر از بنیانگذاران DOGE، جکسون پالمر، در مصاحبه ای با Sydney Morning Herald اظهار داشت که حوزه کریپتو یک فناوری “انگلی” است و دائماً تعداد زیادی از کلاهبرداری ها را امکان پذیر می‌کند.

پالمر گفت که تعداد زیادی از مردم جذب کریپتو می‌شوند زیرا مدام سودهای آسان را به آنها نوید می‌دهند و همچنین افراد مشهور نیز آنها را تایید می‌کنند. او به NFT هایی اشاره کرد که توسط افراد مشهور تبلیغ می‌شوند اما پنج سال پیش خنده دار به نظر می‌رسیدند.

جکسون اخیراً به ایلان ماسک (Elon Musk)، طرفدار اصلی دوج کوین نیز حمله کرده و او را «جیب بُر» خطاب کرده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: u.today



منبع