گروه کسب و کارهای ماجد الفطیم (Majid Al Futtaim)، که پیشرو در زمینه مراکز خرید، هتل ها، سینماها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های خرده فروشی در خاورمیانه، آفریقا و آسیا می باشد، هفته گذشته همکاری استراتژیک خود را با صرافی بزرگ بایننس اعلام کرد. این دو شرکت در تعدادی از پروژه های رمزارزی و بلاکچین همکاری خواهند کرد.

در این اطلاعیه آمده است: اولاً، Binance Pay یکپارچه خواهد شد تا به میلیون ها مشتری امکان پرداخت با رمزارزها را «در مراکز مختلف ماجد الفتیم مطابق با قوانین و مقررات مناسب» فراهم کند. طبق وبسایت بایننس، بایننس پی در حال حاضر از بیش از 40 رمزارز پشتیبانی می کند.

چانگ پنگ ژئو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران بایننس، هفته گذشته توییت کرد:

“29 مرکز خرید، 13 هتل و چهار انجمن با کاربری مختلط اکنون رمزارز را از طریق بایننس پی می‌پذیرند. پذیرش همچنان ادامه دارد.”

با توجه به گزارش سرمایه گذار این شرکت که در ماه فوریه (بهمن 1400) منتشر شد، ماجد الفتیم در 17 کشور جهان فعالیت می کند.

شعبه های این گروه شامل 29 مرکز خرید در پنج کشور در سراسر خاورمیانه و شمال آفریقا، از جمله امارات مال، مصر مال، عمان مال و عربستان مال است. در سال 2021، مراکز خرید آن 175 میلیون بازدید کننده داشت.

این شرکت همچنین دارای 423 فروشگاه Carrefour در 16 کشور در سراسر خاورمیانه است و دارای حق امتیاز انحصاری در بیش از 30 کشور در سراسر خاورمیانه، شمال آفریقا و مناطق کشورهای مشترک المنافع (CIS) است.

علاوه بر این، این گروه همچنین دارای 13 هتل (11 هتل در امارات و دو در بحرین) و 607 سینما است.

ژائو ادامه داد: “ماجد الفطیم یکی از معتبرترین مشاغل در خاورمیانه است و هر ساله میلیون ها مشتری دارد.” “یکپارچه‌سازی فناوری‌های وب3 به مشتریانش امکان دسترسی به روش‌های نوآورانه جدید برای تعامل با برندها و ارائه راه‌ های جدید برای پرداخت را باز می کند.”

پروژه‌های دیگری که این دو شرکت در آنها همکاری خواهند کرد شامل فهرست کردن توکن‌های NFT در بازار بایننس و ایجاد زیرساخت کیف پول دیجیتال برای نگهداری رمزارزها از چندین پلتفرم است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع