زمان خبر:3 دقیقه قبل

رمزارز سولانا(SOL)  به مدت تقریبا سه هفته بود که بین سطح حمایت 41.25 دلاری و مقاومت 55.97 دلاری نوسان کرد و سپس بین محدوده ،41.25 دلار الی 37.37 دلاری محدود شده است. علیرغم اینکه چنین حرکتی ، به وضوح یک حرکت خرسی تلقی می گردد ، اما به نظر میرسد این رمزارز در حدود کف 37.37 دلاری درحال یافتن یک حمایت پایدار است.

سرمایه گذاران باید مراقب باشند که افزایش قیمت به بالای سطح 41.25 دلاری ، هولدرها را امیدوار خواهد کرد ، اما احتمال آغاز یک روند صعودی تنها پس از آن حاصل می شود که قیمت سولانا در بالای سطح 45 دلار ی ، به سقف بالاتری برسد.

در این صورت ، خریداران حاشیه‌ای می توانند وارد عمل شوند و یک روند صعودی محدود تا سطح 48.04 دلاری آغاز شود. سولانا طی این سناریو، 22 درصد رشد می کند اما در شرایط بسیار خوش بینانه، SOL حتی ممکن است سطح 55.97 دلاری را مورد امتحان قرار دهد و سود کل خود را به 40 درصد برساند.

نمودار 4 ساعته جفت ارز SOL/USDT

با توجه به اینکه شرایط برای سولانا ، نامطمئن و مبهم به نظر میرسد، سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند که این رمزارز از 16 می(26 اردیبهشت) یک روند نزولی را دنبال کرده است. درحال حاضر SOL در حدود سطح 37.37 دلاری در حال تثبیت است، از این رو سرمایه گذاران می توانند انتظار تغییر روند برای این رمزارز را داشته باشند.

با این حال، اگر فروشندگان یک بار دیگر بر بازار مسلط شوند ودر نمودار چهار ساعته، سطح حمایت 37.37 دلاری را به یک مانع مقاومتی تبدیل کنند، سناریوی گاوی SOL باطل خواهد شد. چنین شرایطی می‌تواند منجر به سقوط قیمت سولانا به سطح 31.76 دلاری شود، جایی که خریداران می‌توانند مجددا در راستای آغاز روند صعودی تلاش کنند.

 

 

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: FXSTEET



منبع