زمان خبر:4 ثانیه قبل

یک انجمن بازی‌های بلاک چین مستقر در ویتنام به نام انشنت8(Ancient8) علیرغم احتیاط فزاینده در بین شرکت‌های سرمایه‌گذاری ریسک پذیر، تزریق سرمایه دیگری را تضمین کرده است.
طبق بیانیه روز پنجشنبه، Ancient8 در یک فروش توکن خصوصی به رهبری Makers Fund و C² Ventures مبلغ 6 میلیون دلار جمع آوری کرده است. حامیان جدید و موجود از جمله پانترا کپیتال، 6th Man Ventures، IOSG Ventures، Folius Ventures، Morningstar Ventures، Th3ia Capital، Sky9 Capital و Play Ventures نیز شرکت کردند. این شرکت ارزشی را که آخرین بودجه به آن داده است، فاش نکرد. با این حال، حداقل یکی از سرمایه‌گذاران در آخرین سری Ancient8 از حمایت در این معامله خودداری کرد.
افرادی که با این مذاکرات آشنا بودند به The Block گفتند Dragonfly Capital، که در ماه ژانویه(دی 1400) در جمع آوری 4 میلیون دلاری Ancient8 مشارکت داشت، سعی کرد قبل از اینکه به طور کامل از آن عقب نشینی کند، درباره یک سرمایه گذاری احتمالی دوباره مذاکره کند. به گفته یک نفر، هنگام شکست مذاکرات، هیچ برگه یا اسناد مربوط به معامله امضا نشده بود. به گفته دو منبع، Crypto.com Capital نیز از معامله Ancient8 به دلیل ارزش گذاری آن عقب نشینی کرد.

به گفته یکی از افراد مطلع از معامله، در نهایت، Ancient8 مبلغ 6 میلیون دلار را در ارزش گذاری اولیه که به دنبال آن بود، جمع آوری کرد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع:theblockcrypto



منبع