زمان خبر:49 ثانیه قبل

شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت Checkout.com، اعلام کرده است که از USDC برای تسویه حساب های تجاری استفاده خواهد کرد. این شرکت که در سال 2009 (1388) توسط گیلیوم پوساز (Guillaume Pousaz) تأسیس شد، گفت که به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا پرداخت ها را با استیبل کوین (USDC) Circle انجام دهند و آن را نیز بپذیرند. سرویس جدید تسویه حساب استیبل کوین Checkout.com از طریق مشارکت با شرکت Fireblocks، ارائه دهنده خدمات حفاظتی رمزارزی است که به تازگی مجموعه سازمانی خدمات Web3 را راه‌اندازی کرده است.

همزمان با اعلام این شرکت، Coins.ph با فایربلاکز همکاری کرد و فاش کرد که ارائه دهنده خدمات کیف پول فیات و کریپتو مدیریت نگهبانی فایربلاکز را در پلتفرم Coins.ph یکپارچه خواهد کرد. ران گلدی (Ran Goldi)، معاون پرداخت فایربلاکز، توضیح داد که سرویس پرداخت USDC جدید Checkout.com زمان تسویه بسیار سریع‌تر و در ساعات غیربانکی را امکان‌پذیر می‌کند.

گلدی روز سه شنبه در بیانیه‌ ای گفت: «به‌طور سنتی، پرداخت های بازرگانان در روزهای هفته به استثنای تعطیلات رسمی به 9 تا 5 روز محدود می شود و از طریق پردازش دسته ای طی چند روز کاری به تأخیر می‌افتد». “تسویه حساب آخر هفته Checkout.com به این معنی است که تجار دیگر با زمان های تسویه حساب خودسرانه محدود نمی شوند.”

این اطلاعیه همچنین خاطرنشان می‌کند که مشتریان منتخب Checkout.com قبلاً ویژگی جدید USDC را در نسخه بتا این سرویس آزمایش کرده‌اند. «در طول نسخه بتا، Checkout.com با موفقیت روش‌هایی را برای پرداخت تراکنش های فیات آنلاین مشتریان به بازرگانان از طریق USDC آزمایش، اصلاح و بهینه‌سازی کرد». جس هولگریو (Jess Houlgrave)، رئیس استراتژی ارزهای دیجیتال در Checkout.com، معتقد است که استیبل کوین ها مزایای مختلفی را ارائه می دهند.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع