زمان خبر:2 ساعت قبل

همانطور که توسط MarketWatch گزارش شده است، ادغام پرداخت های رمزارزی در اروپا همچنان ادامه دارد و Farfetch نیز قصد دارد طی چند ماه آینده پرداخت با رمزارزها را از طریق همکاری با پلتفرم Lunu به مشتریان خود معرفی کند.

هفت رمزارز توسط Farfetch از طریق Lunu PoS پذیرفته می‌شود
Farfetch Marketplace قصد دارد پذیرش هفت ارز دیجیتال، از جمله سه رمزارز بزرگ از نظر ارزش بازار، بیت کوین، اتریوم و بایننس کوین (BNB) را شروع کند.

ظرف چند ماه آینده، این پرداخت ها برای مشتریان خصوصی Farfetch فعال خواهند شد. اواخر امسال نیز این سرویس برای مشتریان در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود. 

پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌ها به لطف همکاری با استارت‌آپ آلمانی Lunu که با پرداخت‌های رمزارزی سروکار دارد و محل فروش آن‌ها را فراهم می‌کند، امکان‌پذیر خواهد بود. مشتریان فقط باید یک کد QR را برای انجام پرداخت اسکن کنند.

رمزارزها ابتدا به صورت آزمایشی در فروشگاه‌های گران‌قیمت Farfetch در پایتخت‌ های چند کشور کلیدی اتحادیه اروپا از جمله پاریس، لندن، میلان و همچنین در Browns، خرده‌فروشی زنجیره ای متعلق به این شرکت، پذیرفته می‌شوند.

ریپل با Lunu همکاری می‌کند
همانطور که قبلا توسط U.Today گزارش شده بود، شرکت فین‌تک ریپل مستقر در سانفرانسیسکو نیز قرارداد همکاری با Lunu امضا کرده است.

ریپل از شبکه خود، RippleNet، همراه با پایانه‌های PoS Lunu استفاده می‌کند تا به شرکت‌های خرده‌فروشی سطح بالا اجازه دهد ارزهای دیجیتال را در اتحادیه اروپا و بریتانیا بپذیرند.

از مرکز نقدینگی ریپل نیز در این حوزه استفاده خواهد شد. Lunu و ریپل به کسب و کارها کمک می‌کنند تا پرداخت های رمزارزی دریافتی از مشتریان خود را به پول فیات تبدیل کنند.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع: u.today



منبع