زمان خبر:2 ثانیه قبل

طبق بیانیه ای که توسط پورتال نظارتی Renaissance Capital به اشتراک گذاشته شده است، کمپانی بزرگ تولید کننده تراشه های استخراج نانولبز (Nano Labs) درخواست خود برای عرضه اولیه عمومی سهام (IPO) در نزدک (NASDAQ) را به نهادهای نظارتی مربوطه ایالات متحده تسلیم کرده است. این در حالی است که سایر شرکت‌های رقیب لیست شده در این بازار اخیراً همگی در وضعیت قرمز معامله شده اند. این شرکت چینی 50 میلیون دلار عرضه اولیه سهام در NASDAQ را در نظر گرفته است.

کالین وو (Colin Wu)، روزنامه‌نگار مشهور حوزه ارزهای دیجیتال با همکاری یک فرد چینی آگاه، برای اولین بار این خبر را منتشر کرد. طبق اطلاعات ردیاب های IPO، این درخواست برای اولین بار در سال 2021 بی سر و صدا برای SEC ارسال شده است. این شرکت قرار است سهام خود را تحت عنوان NA عرضه کند.

گفتنی است که نانولبز یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی مدارهای مجتمع بدون فابل در چین است که برای توسعه بازار خود خارج از کشور چین، یک شرکت تابعه با مالکیت کامل نیز در سنگاپور تاسیس کرده است.

شایان ذکر است که همزمان با سقوط سریع بازار ارزهای دیجیتال، تقریباً تمام سهام های جریان اصلی فعال در این بخش با ضررهای قابل توجهی روبرو شده اند. برای مثال، سهام کوین بیس (COIN)در حال حاضر حدود 82٪ از قیمت IPO خود فاصله گرفته است. شرکت استخراج بیت کوین Hut 8  لیست شده در TSX نیز شاهد سقوط 90 درصدی قیمت سهام خود در طی هفت ماه گذشته بوده است. مایکرواستراتژی نیز که به عنوان یک شرکت شاخص در روند پذیرش رمزارزها شناخته می شود، از این ریزش در امان نمانده و تنها طی چند ماه اخیر بیش از 75 درصد از ارزش سهام خود را از دست داده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: u.today



منبع