ارز دیجیتال لئو، یک ارز دیجیتال است که بر روی شبکه اتریوم فعالیت می کند و از آنجایی که شبکه بلاک چین مستقلی ندارد به آن توکن گفته می شود. در واقع ارز دیجیتال LEO، یک بستر و رمز نگاری است که هدف آن گروه کارآفرینان است. در اصل توکن لئو با ارئه زیرساخت های قابل استفاده در سطح جهان، به عنوان یک پایگاه دانش گسترده و یک ارز پذیرفته شده به خصوص به بنیانگذاران است.

هدف اصلی ارز دیجیتال LEO، حفظ حریم خصوصی است که شکرت سازنده آن را قلب ارز معرفی می کند. به علاوه کیف پول LEO انتقال و ارتباط ناشناس را امکان پذیر می کند.

به گونه ای که توکن هوبی می تواند سطح بالایی از ناشناسی و امنیت را از طریق فناوری «trust ring of» به وجود بیاورد. به علاوه این شرکت به امنیت تضمین شده توسط زنجیه بلوک متکی است.

 

پس یک معامله تراکنشی غیرقابل برگشت و تغییر ناپذیر است. اما محافظت از دستکاری از طریق زنجیره بلوک تضمین می شود.

در مقایسه با بانکداری آنلاین در جهان، استفاده از توکن لئو، ساده تر و آسان تر است. این ارز دیجیتال مبتنی بر فناوری همتا به همتا است.

 

حمایت کنندگان از توکن LEO 

توکن LEO، توسط بنیاد LEOcoin که یک سازمان غیردولتی است تامین و حمایت می شود. به علاوه LEOcoin، یک برنامه متن باز و گسترده ای برای توکن لئو، فراهم کرده است تا افراد و جامعه بیشتری بتوانند تاثیر چشمگیری در توسعه این ارز دیجیتال داشته باشند.

 

دن اندرسون، رئیس و بنیانگذار سازمان یادگیری سازمان های محدود است که بنا به اعتقاد وی هزینه زیاد معاملات مانعی برای رشد شکرت های تازه تاسیس است.

برنارد لندی، معاون شرکت لئو است که وی در همان زمان سمت CFO، را در چند شرکت تبلیغاتی را برعهده داشته است.

رهبر سوم Magudia است که وظیفه وی، ایجاد روابط تجاری و بهبود تصویر توکن لئو است.

 

آینده توکن LEO چیست؟

تیم توسعه دهنده توکن LEO، در تلاش است که در آینده تبدیل به ارز جهانی شود. به علاوه توکن لئو، خود را به عنوان یک ارز برای کار آفرینان تعریف می کند.

 

توکن لئو برای بدست آوردن این اهداف، در تلاش است مهارت های توسعه نرم افزار را با زیرساخت های قابل دسترسی در سطح بین المللی و در سطح بالایی از دانش کارآفرینی گسترش دهد.

 

کاربردهای ارز دیجیتال LEO چیست؟

ارز دیجیتال دارای سه کاربرد اصلی است که شامل:

 

1)افزایش فرصت های بیشتر برای خدمات مشتریان

2)تکمیل بودجه بیتیفینکس

3)گسترش اکوسیستم آی فینکس

 

توکن LEO بر روی چه نوع کیف پول هایی ذخیره می شود؟

توکن لئو همان ERC20 است که توسط پلتفرم اتریوم ساخته شده است که برای حمایت و پشتیبانی و حمایت از امنیت توکن از هزاران گره استفاده می کند.

 

برای ذخیره توکن LEO  می توان از هر نوع کیف پولی که قادر به دستیابی به نشانه های Ethereum و ERC20 است، استفاده کرد.

 

از جمله پیشنهاداتی که می توان برای ذخیره توکن LEO پیشنهاد کرد شامل:

 

Atomic Wallet

Trust wallet

MyEtherWallet

 

ویژگی های توکن LEO چیست؟

اصلی ترین و مهم ترین کاربردی که توکن LEO دارد، همان پول سنتی است که می توان از آن برای معامله در سایت هایی که آن را می پذیرند نیز استفاده کرد. به علاوه کاربرانی که ارز دیجیتال لئو دارند می توانند در همه پلتفرم های آی فنیکس از 15 درصد تخفیف نیز در کارمزد معاملات خود استفاده کنند.

 

البته این نکته را در نظر داشته باشید که میزان این تخفیفات با بیشتر شدن توکن های ذخیره شده، افزایش می یابد. البته به غیر از این موارد، توکن لئو دارای ویژگی های دیگری همچون:

 

1)تخفیف های ویژه در پلتفرم آی فینکس

 

2)5 درصد تخفیف در فرآیند وام‌دهی همتا به همتا

 

3)25 درصد تخفیف برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال

 

4)ارزش هر توکن با افزایش ارزش بازار، نیز افزایش می یابد.

 

5)در صورتی که مکانیسم بازخرید و سوختن توکن ها افزایش یابد، احتمال سودآوری و افزایش قیمت توکن لئو نیز وجود دارد.

 



منبع