زمان خبر:2 ثانیه قبل

کارولین راجرز (Carolyn Rogers)، معاون ارشد بانک مرکزی کانادا، روز پنجشنبه در مصاحبه ای با رویترز در مورد مقررات مربوط به رمزارزها صحبت کرده و گفت:

“رمزارزها موضوعی هستند که هنوز کوچک می باشد، اما واقعاً به سرعت در حال رشد است. و تا حد زیادی غیرقانونی می باشد.” او توضیح داد:

“ما نمی‌خواهیم منتظر بمانیم و زمانی کنترل های نظارتی را اعمال کنیم که دنیای رمزارزها بسیار بزرگتر شود.”

پس از ریزش روز دوشنبه، کل سرمایه بازار کریپتو به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافته است. طبق داده‌های Bitcoin.com Markets، ارزش کل بازار رمزارزها در زمان نگارش این خبر تقریباً 918 میلیارد دلار است.

طبق گزارش بانک مرکزی کانادا، میزان کانادایی هایی که بیت کوین دارند، از ۵ درصد در سال ۲۰۲۰، بیش از دو برابر شده و به ۱۳ درصد در سال ۲۰۲۱ رسیده است. راجرز اضافه کرد: “مانند هر دارایی که در حال افزایش قیمت است، مردم فرصتی برای سودهای سریع می بینند.”

“نگرانی ما این است که آنها ممکن است خطرات را درک نکنند. آنها حتی ممکن است درک نکنند که این یک موضوع تنظیم شده نیست.”

معاون ارشد بانک مرکزی کانادا تاکید کرد که صنعت کریپتو باید تنظیم شود. او توضیح داد: “اینها تا حدودی شبیه دارایی های بانکی و تا حدودی شبیه بازارهای سرمایه هستند.”

با این حال، راجرز با اشاره به اینکه چالش هایی وجود دارد، بیان کرد:

“یکی از چالش ها این است که بفهمیم آنها چگونه در سیستم مالی فعلی جا می‌شوند و اگر مناسب نیستند، چگونه رژیم را طوری تنظیم کنیم که آنها جا بیفتند.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع: news.bitcoin



منبع