زمان خبر:4 ثانیه قبل

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل Binance، بزرگترین صرافی رمزارزی در جهان از نظر حجم معاملات روزانه، برنامه خود را برای ورود مجدد به بازار کره جنوبی اعلام کرده است.

ژائو، که معمولاً در دنیای رمزارز با نام CZ شناخته می‌شود، در تاریخ شانزدهم ژوئن (26 خرداد) با Maeil Economic Daily در سایت VivaTech در فرانسه مصاحبه کرد تا درباره برنامه های خود برای ورود مجدد این پلتفرم به بازار کره بحث کند.

مدیرعامل در این مصاحبه گفت که “زمان خوبی برای جذب استعدادهای کلیدی و M&A است.” این تصمیم مربوط به زمستان کریپتو است، که در آن بسیاری از شرکت های ارز دیجیتال مجبور به اخراج کارمندان خود در میان شرایط بد بازار شدند. قابل ذکر است که زمستان کریپتو دوره ای از معاملات ثابت و کاهش قیمت ها در سراسر بازار کریپتو است.

CZ برنامه‌های خود برای ورود مجدد به بازار کره را روشن کرد و افزود: «برای اینکه وب3.0 به واقعیت تبدیل شود، محبوبیت در نهایت کلید اصلی است و هدف نهایی بایننس تبدیل شدن به پلتفرمی برای این امر است.»

مدیرعامل مصاحبه را با ابراز خوش بینی خود برای فناوری های وب3.0 مانند بلاکچین، NFT و متاورس به پایان رساند. او اظهار داشت که «حباب می ترکد، اما در نهایت فناوری باقی می ماند. درست مانند اینترنت، طی 10 تا 15 سال آینده، NFT ها و بلاکچین ها به طور کامل وارد زندگی ما خواهند شد و شاید ما اصلا از خود این اصطلاح استفاده نخواهیم کرد.»

 

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: coinquora



منبع