زمان خبر:2 ثانیه قبل

جمله “گاهی اوقات فقط می خواهید درد را تجربه کنید تا به خود یادآوری کنید که هنوز وجود دارید” آغاز مقاله جدیدی است که توسط یکی از بنیانگذاران یکی از بزرگترین پلتفرم های معاملاتی مشتقات ارزهای دیجیتال در جهان به اشتراک گذاشته شده است و در آن توضیح می دهد که چگونه آلت کوین ها ممکن است نیمی دیگر از ارزش خود را در هفته های آینده از دست بدهند.

هیز(Hayes) پیشنهاد می‌کند که وضعیت نقدینگی در بازار ارزهای دیجیتال در نیمه دوم سال و احتمالاً در آغاز سال 2023 با مشکل مواجه خواهد شد. او همچنین اعتراف کرد که دو پیش‌بینی در مورد کف بیتکوین که قبلا ارائه کرده اشتباه بوده است. هیز در مقالات قبلی خود اشاره کرد که اتریوم به حداقل 1500 دلار و بیت کوین به 25000 دلار کاهش می یابد.

اساس آخرین پیش بینی او تمایل فدرال رزرو برای افزایش نرخ جدید 0.75 درصد است، که انتظار می رود سرمایه گذارانی را که از قرار گرفتن در معرض خطر اجتناب می کنند، از دارایی های پرخطر مانند ارزهای دیجیتال دورتر کند. این بنیانگذار حتی یک بازه تاریخی مشخص را پیش بینی کرد که در آن بازار ممکن است با بزرگترین فشار مواجه شود، یعنی از 30 ژوئن تا 5 ژوئیه زمانی که ترازنامه اولیه فدرال رزرو شروع به کوچک شدن می کند.

بنیانگذار 100x در مقاله خود به خوانندگان می گوید که به دنبال ریزشهای قیمتی در این  بازار نزولی خواهد بود و نسبت به پروژه Ethereum Name Server و بازارهای NFT مانند Looksrare دید صعودی دار با وجود این که توکن Looks که 98 درصد از ارزش خود را از دست داده است و همچنان در کف مطلق باقی می ماند، به شدت صعودی خواهد بود.

در زمان انتشار، آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم و سولانا در چهار هفته گذشته زیان 40 درصدی را نشان می‌دهند، که باعث می‌شود افت 50 درصدی دیگری که  هیز پیشبینی میکند برای دارندگان آنها فاجعه باشد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:utoday



منبع