زمان خبر:7 ثانیه قبل

ارائه‌دهنده داده‌های رمزنگاری Kaiko اعلام کرده است که با Deutsche Börse Group همکاری می‌کند زیرا گروه دوم قصد دارد حضور خود را در صنعت دارایی دیجیتال گسترش دهد.

بر اساس بیانیه رسمی مطبوعاتی، انتظار می رود که این ادغام تا سه ماهه چهارم سال جاری تکمیل شود.
آخرین اقدام بر گسترش دامنه بازار بورس آلمان متمرکز شده است.
به عنوان بخشی از این همکاری، پلت فرم داده دارایی های دیجیتال فرانسه، داده های تجاری سطح تیک را از تمام صرافی های دیجیتال متمرکز و غیرمتمرکز در اختیار گروه دویچه بورس قرار می دهد.
Kaiko داده ها را از بیش از 100 پلتفرم معاملاتی برای هر دو بازار اسپات و مشتقات جمع آوری می کند.
داده های سطح تیک جمع آوری شده از صرافی های متمرکز به تنهایی حدود 150000 ابزار را شامل می شود. همچنین اکثر پروتکل های بلاک چین مانند اتریوم یا اولنچ را پوشش می دهد
پس از این توسعه، علیرضا دورفرد(Alireza Dorfard)، رئیس بخش داده‌ها و خدمات بازار در دویچه بورس، تقاضای بالای آن را برای داده‌های تلفیقی از صرافی‌ها برای توسعه استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مرتبط با محوریت رمزنگاری با توجه به نوسانات بالا و نوسانات قیمت، برجسته کرد. مدیر اجرایی همچنین اضافه کرد،
«پیشنهاد جدید ما این نیاز را برآورده می‌کند، به مشتریان ما کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از بازار ارزهای دیجیتال داشته باشند و به آن‌ها امکان تجزیه و تحلیل رویدادهای خاص را می‌دهد. با Kaiko و کاتالوگ گسترده آن از انواع داده ها، ما شریک مناسبی برای این منظور پیدا کرده ایم.

اولین تلاش Deutsche Börse در صنعت کریپتو به ژوئن 2021 باز می گردد، زمانی که با خرید دو سوم سهام Crypto Finance AG موافقت کرد.
پس از تکمیل خرید، صرافی آلمانی، حضانت و پس از معاملات را در میان سایر خدمات مبتنی بر رمزنگاری به مشتریان نهادی خود فعال کرد.
در همان زمان، دویچه بورس همچنین اعلام کرد که یک بیت کوین Spot ETN در بورس دیجیتال خود، “Xetra” درج شده است. این محصول امکان «دسترسی فیزیکی به عملکرد بیت کوین» می دهد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:‌cryptopotato



منبع