زمان خبر:6 ثانیه قبل

بانک آمریکا (BAC) در گزارشی در روز سه‌شنبه، پس از کنفرانس روز Web3 و دارایی‌های دیجیتال خود که هفته گذشته برگزار شد، گفت: نگرانی‌ها در مورد به اصطلاح «زمستان کریپتو» علاقه سرمایه‌گذاران به این بخش را متوقف نکرده است.

در این گزارش آمده است که مکالمات با برخی از 160 مشتری که در این رویداد شرکت کردند، روشن کرد که “فناوری بلاک چین و اکوسیستم دارایی دیجیتال ماندگار خواهند بود” و بانک همچنان به پذیرش دارایی های دیجیتالی خوشبین است.

این بانک گفت که برخی از سخنرانان خاطرنشان کردند که نوآورانه‌ترین پروژه‌ها در دوران رکود قبلی در بازار ساخته شده‌اند و کاهش‌های اخیر، اگرچه دردناک هستند، “احتمالاً برای توسعه اکوسیستم در دراز مدت مفید هستند.”
در یادداشت آمده است: «مشارکت مشتریان همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و با وجود کاهش قیمت‌ها و سرفصل‌هایی که نشان می‌دهند نابودی اکوسیستم فرا رسیده است، تمرکز بر توسعه سریع و ماهیت متحول کننده فناوری بلاک‌چین باقی می‌ماند.
شرکت‌کنندگانی که در این رویداد صحبت می‌کردند، گفتند که وضوح مقررات برای تعامل سازمانی و شرکتی حیاتی است، که در نهایت می‌تواند استفاده در دنیای واقعی را تسریع کند و با افزایش اعتماد مصرف‌کننده به این بخش منجر به پذیرش از جانب عموم شود.

در این گزارش آمده است: این یک دیدگاه اتفاق نظر بود که سرمایه گذاران نهادی و شرکت ها در حال آماده شدن برای ورود به اکوسیستم دارایی های دیجیتال هستند، اما تا زمانی که یک چارچوب نظارتی جامع ایجاد نشود، در حاشیه باقی می مانند.

BofA می‌گوید که محصولات دارایی دیجیتال ممکن است یک میلیارد کاربر را جذب کند، اما «جذب کاربران بیشتر احتمالاً نیازمند پل‌های بهبود یافته بین اکوسیستم‌های فیات و کریپتو و ایجاد یک اکوسیستم رمزنگاری بومی است که در آن افراد از برنامه‌هایی که از بلاک چین استفاده می‌کنند بی‌اطلاع هستند. فن آوری.”
این بانک دیدگاه خود را تکرار می کند که فناوری بلاک چین مهم ترین تکامل نرم افزار را از زمان اینترنت ارائه می دهد و اضافه می کند که اکوسیستم در حال ظهور برنامه های کاربردی Web3 “پتانسیل تغییر هر صنعتی را دارد.”

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.
منبع:coindesk



منبع