زمان خبر:3 دقیقه قبل

مدیرعامل Binance.US، برایان شرودر(Brian Shroder)، فاش کرد که به یک پروژه رمزارز به نام هلیوم چشم دوخته است.

او گفت: “من واقعا هلیوم را دوست دارم زیرا اساساً یک شبکه ایجاد می‌کند و انگیزه‌ای برای قوی‌تر کردن شبکه از طریق ارز دیجیتال ایجاد می‌کند. بنابراین تشویق مردم برای یافتن نقاط مرده که در آن افرادی وجود دارند که به اتصال شبکه برای اینترنت وسایل و در آینده شاید برای تلفن نیاز دارند، شگفت انگیز است.”

هلیوم (HNT) یک شبکه غیرمتمرکز مبتنی بر بلاک چین برای دستگاه های اینترنت اشیا (IoT) است. گره ها به شکل هات اسپات و دستگاه های استخراج بلاک چین هستند. کاربرانی که گره‌ها را اداره می‌کنند، می‌توانند در رمزارزهای هلیوم، HNT، ماین کنند و جوایزی کسب کنند. با توجه به CoinMarketCap، قیمت هلیوم امروز 10.94 دلار است و ارزش بازار آن حدود 1.3 میلیارد دلار است. رتبه بازار آن 41 با حجم معاملات 24 ساعته 14,626,372 دلار است.

با نگاهی به نمودار 4H در HNT/USDT، کندل 4 ساعتی پس از لمس منطقه پشتیبانی 6.78 تا 10 دلار به عقب برگشت. قیمت آن تقریباً دو ماه است که کاهش یافته است و اکنون قصد دارد از منطقه جانبی خارج شود. علاوه بر این، EMA 200 در بالای کندل ها قرار گرفته است و همچنین می‌توانیم ببینیم که خریداران یک بلوک خرید را در 10.25 دلار قرار داده اند. همانطور که منطقه جانبی کوچکتر می شود، می توانیم پیش بینی کنیم که از منطقه حمایت خارج شود و مستقیماً به سمت یک روند صعودی حرکت کند.

از آنجایی که کندل جفت ارز HNT/USDT از قبل روند جانبی را در نمودارهای 4H و 1D شکسته است، ممکن است انتظار داشته باشیم که در محدوده 10.9-10 دلار شاهد بازگشت مجدد باشیم. پس از سیگنال برگشت، می توانیم فرصتی برای نگه داشتن سکه برای مدت طولانی تری پیدا کنیم.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی‌باشد.

منبع:coinquora



منبع