زمان خبر:5 ثانیه قبل

 شرکت استخراج بیت کوین Marathon Digital، گفت که برق ماینرهای بیت کوین آن در هاردین مونتانا، در حال حاضر به دلیل طوفانی که در 11 ژوئن (21 خرداد) از منطقه عبور کرد، قطع می باشد. این شرکت حدود 30,000 ماینر مستقر در مونتانا دارد که بیش از 75 درصد از ناوگان فعال شرکت را تشکیل می دهند.

این شرکت روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که احتمالاً تا زمانی که تاسیسات تولید برق آسیب‌ دیده تعمیر نشود، ماینرها آفلاین خواهند ماند. به گفته این شرکت، با این حال، برخی از دستگاه های استخراج ممکن است بتوانند آنلاین شوند و با ظرفیت کاهش یافته در هفته اول ژوئیه کار کنند.

فرد تیل (Fred Thiel)، مدیرعامل این شرکت در بیانیه‌ای گفت: «بازگرداندن کامل ماینرها به حالت آنلاین زمان می‌ برد و ما متعهد هستیم که هر کاری که می‌توانیم برای بازسازی هش ریت و بهبود تولید بیت‌ کوین خود انجام دهیم.» به عنوان بخشی از این فرآیند، ماینرهای فعال خود را که تقریباً 0.6 اگزهاش را شامل می شوند، به سمت یک استخر استخراج شخص ثالث هدایت کرده‌ ایم تا بتوانیم احتمال کسب بیت‌ کوین خود را در حالی که برای بازگرداندن ماینرهای هاردین کار می‌کنیم، افزایش دهیم.”

در 9 ژوئن (19 خرداد)، این ماینر اعلام کرد که در ماه می (اردیبهشت) در تگزاس با تأخیرهای انرژی مواجه شده و مشکلات تعمیر و نگهداری مداوم در تأسیسات خود در هاردین را تجربه کرده است که منجر به تولید حدود 47 درصد بیت کوین کمتر از حد انتظار اولیه شده است.

ماراتون در ماه آوریل (فروردین) گفت که در حال آماده شدن برای انتقال ماینرها از تاسیسات مونتانا به منابع انرژی پایدارتر در سه ماهه سوم سال جاری است. سهام ماراتون پس از پایان روز با افت 6 درصدی در روزی که S&P 500 2 درصد و نزدک 3 درصد سقوط کرده، مواجه شده است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی پرشیا بلاکچین نمی باشد.

منبع: coindesk



منبع